Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributorUniversitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorDiumenge Oliveras, Ester
dc.date.accessioned2014-01-22T12:24:21Z
dc.date.available2014-01-22T12:24:21Z
dc.date.created2013-05
dc.date.issued2013-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/2641
dc.descriptionCurs 2012-2013ca_ES
dc.description.abstractL’autoestima és un aspecte que influeix en el desenvolupament integral dels infants. Amb freqüència la nostra autoestima es veu afectada per les experiències i exigències que rebem del món exterior. Per tant, un infant necessita tenir una adequada autoestima, d’aquesta manera, tindrà més confiança en si mateix, més interès i serà més positiu en tots els aspectes. El treball que trobem a continuació està format per un marc teòric i un marc empíric. En el marc teòric els conceptes que es treballen són l’educació inclusiva i l’atenció a la diversitat com a àmbits on es desenvolupa l’autoestima dels alumnes. En relació a l’autoestima es tracten temes com les característiques bàsiques que presenten els infants segons el seu grau d’autoestima (excessiva, adequada, baixa, deficient), a més de la importància del paper del mestre en la formació d’aquesta. En el marc empíric s’exposen les tècniques que s’utilitzen per avaluar l’autoestima i les possibles activitats d’intervenció que es poden portar a terme a l’aula per tal de treballar-la.ca_ES
dc.description.abstractThe self-esteem is something that affects the comprehensive development of children. Frequently our self-esteem is affected by experiences and demands that we receive from the outside world. Therefore, a child needs to have an adequate self-esteem, thus have more self-confidence, more interest and be more positive in all aspects. The work that we find next is comprised of a theoretical and empirical framework. In the theoretical framework the concepts that we work are the inclusive education and the attention to diversity as field where it develops the self-esteem of students. In relation to self-esteem are treated subjects as the basic characteristics that present the children depending on the level of self-esteem (excessive, adequate, low, deficient), also the importance of the teacher’s role in the formation of this. In the empirical framework are presented the techniques that are used to evaluate the self-esteem and the possible intervention activities that can be carried out in the classroom to work it.ca_ES
dc.formatapplication/pdf
dc.format.extent77 p.ca_ES
dc.language.isocatca_ES
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonsca_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ca_ES
dc.subject.otherAutoestimaca_ES
dc.titleCom treballar l'autoestima al parvulari mitjançant activitats d'aprenentatgeca_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_ES


Fitxers en aquest element

 

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Comparteix a TwitterComparteix a LinkedinComparteix a FacebookComparteix a TelegramComparteix a WhatsappImprimeix