Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributorUniversitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorMorejon Corredera, Joan
dc.date.accessioned2014-01-22T12:33:37Z
dc.date.available2014-01-22T12:33:37Z
dc.date.created2013-05-17
dc.date.issued2013-05-17
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/2642
dc.descriptionCurs 2012-2013ca_ES
dc.description.abstractL’estudi que es presenta a continuació pretén indagar en una part concreta i en auge constant del món educatiu: l’atenció a la diversitat mitjançant l’estructura cooperativa d’aprenentatge. L’estudi ha estat realitzat a partir d’un estudi de cas, l’objectiu del qual és analitzar, comprendre i plantejar pràctiques educatives dirigides a promoure la inclusió satisfactòria de tot l’alumnat; siguin quines siguin les seves característiques individuals vers l’aprenentatge. Els resultats observats mostren l'existència d'un fort vincle entre la millora de la cohesió del grup i la capacitat de rebre i donar ajudes per part de l'alumnat.ca_ES
dc.description.abstractThe study that we present next is meant to explore an specific educational method which has gained popularity in present days: the attention to diversity by means of cooperative structure of training. The research has been made in case study with the goal of analyzing, understanding, and proposing new educational methods focused on promote the satisfactory inclusion of all student; with no reject to their own individual characteristics and skills towards learning. The results show the existence of a wide and strong link between a better group cohesion and the capacity of students to give and receive help.ca_ES
dc.formatapplication/pdf
dc.format.extent64 p.ca_ES
dc.language.isocatca_ES
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonsca_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/es/ca_ES
dc.subject.otherAtenció a la diversitatca_ES
dc.subject.otherAprenentatge -- Treball en equipca_ES
dc.titleL’atenció a la diversitat i la inclusió a l’escola rural a la comarca de la Garrotxa: el cas de l’aprenentatge cooperatiuca_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_ES


Fitxers en aquest element

 
 

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/es/
Comparteix a TwitterComparteix a LinkedinComparteix a FacebookComparteix a TelegramComparteix a WhatsappImprimeix