Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorArumí Casanovas, Mònica
dc.date.accessioned2014-01-29T11:11:28Z
dc.date.available2014-01-29T11:11:28Z
dc.date.created2013
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/2655
dc.descriptionCurs 2012-2013ca_ES
dc.description.abstractA l’actualitat, molts infants distrets i moguts són etiquetats de TDAH. Aquest trastorn és objecte d’estudi en els últims anys dins l’educació, sobretot en els cicles d’educació infantil i primària. És un fet que preocupa a molts professionals, ja que desenvolupa unes mancances i necessitats educatives especials, que afecten al rendiment acadèmic del nen/a. El propòsit d’aquesta recerca és analitzar la correlació entre els factors de risc de TDAH i les dificultats lingüístiques, concretament amb els problemes de la consciència fonològica. Per observar aquesta qüestió s’ha partit d’una mostra de vint-i-quatre alumnes de segon cicle d’Educació Infantil i se’ls ha passat dos tests; un per avaluar els factors de risc de TDAH i l’altre per valorar el nivell de consciència fonològica. I amb els resultats obtinguts, s’ha dissenyat una intervenció que atent a la diversitat i intenta millorar aquestes dificultats lingüístiques que presenten els infants.ca_ES
dc.description.abstractCurrently, many distracted and moved children are labelled ADHD. This disorder is studied in recent years in education, especially in Infant and Primary Education. It is a fact that worries many professionals, because develops special educational needs that affect the academic performance of the child. The purpose of this research is to analyze the correlation between risk factors of ADHD and language difficulties, specifically problems with phonological awareness. To observe this issue we have based on a sample of twenty-four students in the second cycle of Infant Education and we have passed two tests: one of them is for analyze the risk factors for ADHD and the other to assess the level of phonological awareness. 3 And from the results we designed an intervention that includes the diversity and attempts to improve these children who have language difficulties.ca_ES
dc.formatapplication/pdf
dc.format.extent50 p.ca_ES
dc.language.isocatca_ES
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonsca_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ca_ES
dc.subject.otherTrastorns de la conducta en els infantsca_ES
dc.subject.otherInfants hiperactiusca_ES
dc.titleImportància dels factors de risc del TDH en l'adquisició de la lecto-escripturaca_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_ES


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint