Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorUniversitat de Vic
dc.contributor.authorBoluda Viñuales, Gemma
dc.date.accessioned2014-02-07T12:26:41Z
dc.date.available2014-02-07T12:26:41Z
dc.date.created2013
dc.date.issued2013
dc.identifier.isbn978-84-941644-5-3
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/2676
dc.description.abstractCompartim la idea de Castillo (2002:26) que l’avaluació és la que ha d’expressar amb fets significatius que avaluar no és sotmetre els alumnes cada cert temps a un examen per adjudicar-los una nota que els informi del nivell assolit, sinó una actitud d’observació, de recollida de dades i d’anàlisi que permeti al professorat, i a la resta de persones implicades en el procés, percebre com més aviat millor les capacitats dels alumnes i les disfuncions de l’acció educativa. Aquesta avaluació, seguint Álvarez Méndez (2012:149), és la que ajuda els estudiants a aprendre més i millor (amb més sentit, de forma reflexiva i comprensiva, en oferir-los una informació adequada dels continguts d’aprenentatge) i la que ajuda els professors a ensenyar millor (coneixen els obstacles a superar, estimulen, acompanyen i garanteixen la comprensió). És aquesta utilització de l’avaluació com a estratègia per millorar i afavorir els aprenentatges la que López Pastor (2012:119) destaca per sobre de la que simplement en certifica l’èxit o el fracàs.ca_ES
dc.formatapplication/pdf
dc.format.extent3 p.ca_ES
dc.language.isocatca_ES
dc.publisherUniversitat de Vic. Centre d'Innovació i Formació en Educacióca_ES
dc.rights(c) Universitat de Vic
dc.rightsTots els drets reservatsca_ES
dc.subject.otherEnsenyament universitari -- Avaluacióca_ES
dc.subject.otherAvaluacióca_ES
dc.titleDe què parlem quan ens referim a l'avaluació formativa?ca_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookPartca_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_ES


Ficheros en el ítem

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Compartir en TwitterCompartir en LinkedinCompartir en FacebookCompartir en TelegramCompartir en WhatsappImprimir