dspace.uvic.cat
    • English
    • català
    • Castellano
  • Castellano 
    • Català
    • English
  • Login
Listando Llibres i capítols de llibres por título 
  •   Principal
  • Docència
  • Documents del Centre d'Innovació i Formació en Educació (CIFE)
  • Llibres i capítols de llibres
  • Listando Llibres i capítols de llibres por título
  •   Principal
  • Docència
  • Documents del Centre d'Innovació i Formació en Educació (CIFE)
  • Llibres i capítols de llibres
  • Listando Llibres i capítols de llibres por título
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Listando Llibres i capítols de llibres por título

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z

Ordenar por:

Orden:

Resultados:

Mostrando ítems 1-14 de 14

  • título
  • fecha de publicación
  • fecha de envío
  • ascendente
  • descendente
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • Algunes idees i propostes per introduïr l'avaluació formativa a les assignatures 

      Juncà i Pujol, Albert (2013)
      Introduir l’avaluació formativa a les nostres assignatures es pot fer de moltes maneres. Tanmateix, incorporar- la plenament i de cop i volta a una assignatura no és senzill. La voluntat de fer-ho es ...
    • L'avaluació formativa a la universitat des de la perspectiva docent: visions i experiències a la Universitat de Vic 

      Boluda Viñuales, Gemma; Arumí Prat, Joan; Torres Cladera, Gemma; Pla, Gil; Ramírez, Eduard (Ramírez Banzo); Juncà i Pujol, Albert; Martínez i Molist, Núria (2013)
    • El cas de l'assignatura aprenentatge i desenvolupament motor 

      Pla, Gil (2013)
      El present capítol pretén mostrar alguns aspectes de l’avaluació d’una assignatura que té la voluntat d’orientar- se de manera formativa. Aquesta assignatura en cap cas pretén ser un exemple de bona ...
    • El cas de l'assignatura competències bàsiques en el medi aquàtic 

      Boluda Viñuales, Gemma (2013)
      La finalitat de l’assignatura Competències Bàsiques en el Medi Aquàtic és vincular el medi aquàtic, entès com a espai educatiu, al context educatiu escolar a partir del disseny i planificació d’un petit ...
    • El cas de l'assignatura Esports individuals III. Natació 

      Ramírez, Eduard (Ramírez Banzo) (2013)
    • El cas de l'assignatura projectes escolars d'educació física 

      Juncà i Pujol, Albert (2013)
      L’assignatura Projectes escolars d’educació física ha estat pensada per tal de ser avaluada a partir d’una proposta d’avaluació formativa. Aquest fet afecta tant l’estructura de l’assignatura com les ...
    • Creences i visions actuals de l'avaluació formativa 

      Martínez i Molist, Núria (2013)
    • De què parlem quan ens referim a l'avaluació formativa? 

      Boluda Viñuales, Gemma (2013)
      Compartim la idea de Castillo (2002:26) que l’avaluació és la que ha d’expressar amb fets significatius que avaluar no és sotmetre els alumnes cada cert temps a un examen per adjudicar-los una nota que ...
    • Instruments i procediments d'avaluació 

      Ramírez, Eduard (Ramírez Banzo) (2013)
    • Jornades d'intercanvi d'Innovacions Docents: "L'avaluació per competències en l'ECTS: de la teoria a la pràctica a la UVIC" 

      Keim, Lucrecia (2008)
    • Processos psicològics de l'estudiant en l'avaluació formativa 

      Pla, Gil (2013)
      Aquest capítol es proposa la “difícil” tasca d’analitzar quina és l’activitat cognitiva que l’avaluació formativa posa en joc. Per fer-ho, girarà a l’entorn de la pregunta següent: Quins són els ...
    • Què ha de saber l'estudiant de l'avaluació formativa 

      Torres Cladera, Gemma (2013)
      Quan s’aposta per una avaluació formativa cal que els implicats en el procés coneguin des del principi quins conceptes i continguts se’n deriven. Així, en aquest apartat es descriuran els principals ...
    • La transformació de la docència i el seu impacte en la millora de l'aprenentatge de l'estudiantat 

      Portell Llorca, Antoni (2023)
      La innovació docent a les universitats implica incorporar mètodes, estratègies i tecnologies docents noves i efectives per millorar l’experiència d’aprenentatge dels estudiants. Té com a principals objectius ...
    • Trencant tòpics, el primer pas cap a l'avaluació formativa 

      Arumí Prat, Joan (2013)
      L’objectiu d’aquest capítol és reflexionar sobre suposats tòpics del professorat relacionats amb el sistema d’avaluació. Aquests tòpics van ser tema de debat de les taules rodones que es van desenvolupar ...
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacto | Aviso legal | Política de cookies | Accesibilidad | Mapa web
      Con la colaboración de
      CSUC
       

       

      Listar

      Todo el repositorioPor comunidades y coleccionesPor fecha de publicaciónPor autoríaPor títuloPor materiaEsta colecciónPor fecha de publicaciónPor autoríaPor títuloPor materia

      Mi cuenta

      AccederRegistro
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacto | Aviso legal | Política de cookies | Accesibilidad | Mapa web
      Con la colaboración de
      CSUC