Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorUniversitat de Vic
dc.contributor.authorJuncà i Pujol, Albert
dc.date.accessioned2014-02-07T13:18:11Z
dc.date.available2014-02-07T13:18:11Z
dc.date.created2013
dc.date.issued2013
dc.identifier.isbn978-84-941644-5-3
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/2681
dc.description.abstractIntroduir l’avaluació formativa a les nostres assignatures es pot fer de moltes maneres. Tanmateix, incorporar- la plenament i de cop i volta a una assignatura no és senzill. La voluntat de fer-ho es pot transformar ràpidament en fortes resistències i finalment en inacció si hom entreveu que l’empresa és complexa i li ha de suposar massa canvis i incerteses. Aquest capítol té com a objectiu acompanyar el professorat en el procés de fer seu aquest tipus d’avaluació; i que un cop fet el pas li resulti pràcticament impossible concebre la seva assignatura sense la presència continuada de l’avaluació formativa. Per tal de procurar ser exitós en aquesta contesa les següents pàgines s’estructuren de manera poc convencional. Així, una primera pregunta sobre l’avaluació va seguida de l’exposició d’uns quants aspectes positius ja constatats i contrastats de l’avaluació formativa, que acaba culminant amb l’exposició d’un seguit d’estratègies i suggeriments per implementar l’avaluació tot vencent les possibles pors o resistències que puguin acompanyar el procés.ca_ES
dc.formatapplication/pdf
dc.format.extent5 p.ca_ES
dc.language.isocatca_ES
dc.publisherUniversitat de Vic. Centre d'Innovació i Formació en Educacióca_ES
dc.rights(c) Universitat de Vic
dc.rightsTots els drets reservatsca_ES
dc.subject.otherEnsenyament universitari -- Avaluacióca_ES
dc.subject.otherAvaluació formativaca_ES
dc.titleAlgunes idees i propostes per introduïr l'avaluació formativa a les assignaturesca_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookPartca_ES
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Ficheros en el ítem

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Compartir en TwitterCompartir en LinkedinCompartir en FacebookCompartir en TelegramCompartir en WhatsappImprimir