Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic
dc.contributor.authorPla, Gil
dc.date.accessioned2014-02-07T13:42:24Z
dc.date.available2014-02-07T13:42:24Z
dc.date.created2013
dc.date.issued2013
dc.identifier.isbn978-84-941644-5-3
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/2684
dc.description.abstractEl present capítol pretén mostrar alguns aspectes de l’avaluació d’una assignatura que té la voluntat d’orientar- se de manera formativa. Aquesta assignatura en cap cas pretén ser un exemple de bona pràctica, perquè en certs aspectes fa aigües per tot arreu, sinó tan sols una forma d’ordenar el pensament al voltant d’una de les assignatures que desenvolupo a la universitat i tal vegada, també, una manera de compartir estratègies i decisions didàctiques que s’hi han posat en joc; problemes que han produït i qüestionaments didàctics que fan emergir. De fet, el procés continua i, com al llarg d’aquests dos anys que ha durat la beca, diverses són les accions d’avaluació amb vocació formativa que es modificaran, s’implementaran o es trauran.ca_ES
dc.formatapplication/pdf
dc.format.extent7 p.ca_ES
dc.language.isocatca_ES
dc.publisherUniversitat de Vic. Centre d'Innovació i Formació en Educacica_ES
dc.rights(c) Universitat de Vic
dc.rightsTots els drets reservatsca_ES
dc.subject.otherAvaluació formativaca_ES
dc.titleEl cas de l'assignatura aprenentatge i desenvolupament motorca_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookPartca_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_ES


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint