dc.contributor | Universitat de Vic | |
dc.contributor.author | Boluda Viñuales, Gemma | |
dc.date.accessioned | 2014-02-07T13:58:20Z | |
dc.date.available | 2014-02-07T13:58:20Z | |
dc.date.created | 2013 | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.isbn | 978-84-941644-5-3 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10854/2686 | |
dc.description.abstract | La finalitat de l’assignatura Competències Bàsiques en el Medi Aquàtic és vincular el medi aquàtic, entès com
a espai educatiu, al context educatiu escolar a partir del disseny i planificació d’un petit projecte educatiu,
a través de diferents activitats educatives corresponents a diferents elements curriculars vinculats a l’àrea
d’Educació Física, prenent com a referència i esdevenint alhora fil conductor del disseny de les activitats,
les diferents competències bàsiques i la seva naturalesa. Entre els objectius de l’assignatura hi ha el fet de
dissenyar instruments d’avaluació i avaluar les diferents activitats proposades a partir de l’autoavaluació i la
coavaluació. | ca_ES |
dc.format | application/pdf | |
dc.format.extent | 4 p. | ca_ES |
dc.language.iso | cat | ca_ES |
dc.publisher | Universitat de Vic. Centre d'Innovació i Formació en Educació | ca_ES |
dc.rights | (c) Universitat de Vic | |
dc.rights | Tots els drets reservats | ca_ES |
dc.subject.other | Avaluació formativa | ca_ES |
dc.title | El cas de l'assignatura competències bàsiques en el medi aquàtic | ca_ES |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bookPart | ca_ES |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | ca_ES |