Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic
dc.contributor.authorBoluda Viñuales, Gemma
dc.date.accessioned2014-02-07T13:58:20Z
dc.date.available2014-02-07T13:58:20Z
dc.date.created2013
dc.date.issued2013
dc.identifier.isbn978-84-941644-5-3
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/2686
dc.description.abstractLa finalitat de l’assignatura Competències Bàsiques en el Medi Aquàtic és vincular el medi aquàtic, entès com a espai educatiu, al context educatiu escolar a partir del disseny i planificació d’un petit projecte educatiu, a través de diferents activitats educatives corresponents a diferents elements curriculars vinculats a l’àrea d’Educació Física, prenent com a referència i esdevenint alhora fil conductor del disseny de les activitats, les diferents competències bàsiques i la seva naturalesa. Entre els objectius de l’assignatura hi ha el fet de dissenyar instruments d’avaluació i avaluar les diferents activitats proposades a partir de l’autoavaluació i la coavaluació.ca_ES
dc.formatapplication/pdf
dc.format.extent4 p.ca_ES
dc.language.isocatca_ES
dc.publisherUniversitat de Vic. Centre d'Innovació i Formació en Educacióca_ES
dc.rights(c) Universitat de Vic
dc.rightsTots els drets reservatsca_ES
dc.subject.otherAvaluació formativaca_ES
dc.titleEl cas de l'assignatura competències bàsiques en el medi aquàticca_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookPartca_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_ES


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint