Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorUniversitat de Vic. Facultat d'Educació
dc.contributor.authorAmat, Vanesa
dc.date.accessioned2014-05-27T11:41:22Z
dc.date.available2014-05-27T11:41:22Z
dc.date.created2010
dc.date.issued2010
dc.identifier.citationAmat Castells, V. (2010). Compartir per construir. Aprendre a valorar àlbums a cicle inicial. Articles de didàctica de la llengua i de la literatura, (52), 32-41.ca_ES
dc.identifier.issn1133-9845
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/3082
dc.description.abstractL’aplicació d’una intervenció didàctica basada en l’acte de compartir percepcions, desconcerts i valoracions sobre àlbums il·lustrats facilita l’adquisició d’aprenentatges metaliteraris i permet desenvolupar la capacitat de formular els propis judicis sobre les obres. Les característiques específiques dels àlbums, com ara la interrelació de codi visual i textual, esdevenen un element essencial en el desenvolupament de la competència literària i la capacitat crítica dels primers lectors.ca_ES
dc.description.abstractTeaching based on sharing perceptions, uncertainty and assessments of illustrated albums facilitates the acquisition on meta-literary learning and helps develop the ability to formulate personal judgements on works. This article looks at specific features of albums and how the interrelation between visual and textual codes plays a key role in developing literary competence and critical capacity in young readers.ca_ES
dc.formatapplication/pdf
dc.format.extent10 p.ca_ES
dc.language.isocatca_ES
dc.publisherGraóca_ES
dc.rights(c) Graó, 2010
dc.rightsTots els drets reservatsca_ES
dc.subject.otherLiteratura didàcticaca_ES
dc.subject.otherÀlbumca_ES
dc.titleCompartir per construir. Aprendre a valorar àlbums a cicle inicialca_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articleca_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessca_ES
dc.type.versioninfo:eu-repo/publishedVersionca_ES
dc.indexacioIndexat a CARHUS+ca_ES


Ficheros en el ítem

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Compartir en TwitterCompartir en LinkedinCompartir en FacebookCompartir en TelegramCompartir en WhatsappImprimir