Aprendre a partir de l’experiència d’una observació sistemàtica en un context socioeducatiu: L’observació directa com a eina de desenvolupament d’una cultura inclusiva
| dc.contributor.author | Universitat de Vic. Centre d'Estudis Sanitaris i Socials | |
| dc.date.accessioned | 2014-06-26T12:44:20Z | |
| dc.date.available | 2014-06-26T12:44:20Z | |
| dc.date.created | 2013-11-29 | |
| dc.date.issued | 2013-11-29 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10854/3211 | |
| dc.format | application/pdf | |
| dc.format.extent | 2 p. | ca_ES |
| dc.language.iso | cat | ca_ES |
| dc.rights | Tots els drets reservats | ca_ES |
| dc.subject.other | Ensenyament -- Observacions -- Congressos | ca_ES |
| dc.title | Aprendre a partir de l’experiència d’una observació sistemàtica en un context socioeducatiu: L’observació directa com a eina de desenvolupament d’una cultura inclusiva | ca_ES |
| dc.type | info:eu-repo/semantics/other | ca_ES |
| dc.rights.accessLevel | info:eu-repo/semantics/openAccess |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
-
Altres [31]
