Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorTorrell Ferro, Adriana
dc.date.accessioned2014-09-30T07:18:31Z
dc.date.available2014-09-30T07:18:31Z
dc.date.created2014-05
dc.date.issued2014-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/3315
dc.descriptionCurs 2013-2014ca_ES
dc.description.abstractAquest treball, vol exemplificar la importància que té actualment l’aplicació de diverses estratègies d’intervenció per identificar i disminuir la presència de trastorns de conducta a les aules. Des d’un punt de vista inclusiu, la detecció i el tractament d’aquests problemes s’ha convertit en un dels reptes més importants en l’educació i per aquest motiu volem oferir al professorat un seguit de metodologies i tècniques amb les quals puguin reconèixer en cursos inicials a tots aquells alumnes susceptibles a la realització d’una intervenció preventiva.ca_ES
dc.description.abstractThis project wants to illustrate the importance of intervention strategies to identify and reduce the presence of behavioural disorders in classrooms. From an inclusive point of view, detection and treatment of these problems has become a major challenge in education, and that is why we offer teachers a range of methodologies and techniques to recognise succeptible pupils on initial courses in order to make a preventive intervention.ca_ES
dc.formatapplication/pdf
dc.format.extent173 p.ca_ES
dc.language.isocatca_ES
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonsca_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ca_ES
dc.subject.otherEducació inclusivaca_ES
dc.subject.otherTrastorns de la conducta en els infantsca_ES
dc.titleAnàlisi d'estratègies d'identificació i prevenció dels trastorns de conducta a l'aulaca_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_ES


Files in this item

 
 
 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint