Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorUniversitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorCalvo Verdaguer, Tatiana
dc.date.accessioned2014-10-06T11:12:41Z
dc.date.available2014-10-06T11:12:41Z
dc.date.created2014-05-16
dc.date.issued2014-05-16
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/3349
dc.descriptionCurs 2013-2014ca_ES
dc.description.abstractEn aquest treball es presenten els resultats i les conclusions d’un anàlisi realitzat amb els alumnes de Primer fins a Sisè de Primària, amb l’objectiu de descobrir quines estratègies utilitzen els alumnes a l’hora de resoldre sumes mentalment i observar si aquestes evolucionen al llarg dels diferents cursos. Així doncs, mitjançant un anàlisi detallat de les estratègies, podrem observar si els alumnes de sisè utilitzen les mateix estratègies que els alumnes de primer, o no, i l’evolució d’aquestes al llarg de la Primària, concretament, a l’escola pública El Bosc de la Pabordia. Per acabar, també es volen contrastar els resultats obtinguts amb diferents autors i investigacions sobre aquest àmbit en concret, El càlcul mental.ca_ES
dc.description.abstractThis paper presents the results and the conclusions of an analysis done with students from an elementary public school (6 to 12 years old), with the main purpose of discovering the strategies that they use when they have to solve mental adding, and to observe if they show an improvement over the years. Through a very deep analysis of the strategies, we could observe if the oldest students (11-12 years old) uses the same strategies than the small ones (6 years old) or not, and the evolution of this ones in this specific school (El Bosc de la Pabordia). This work also wants to contrast the results with different authors and investigations about that specific area, the mental computation.ca_ES
dc.formatapplication/pdf
dc.format.extent61 p.ca_ES
dc.language.isocatca_ES
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonsca_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ca_ES
dc.subject.otherCàlcul mentalca_ES
dc.subject.otherEducació primàriaca_ES
dc.titleIdentificació i anàlisis de les estratègies que utilitzen els alumnes d'educació primària a l'hora de realitzar sumes mentalmentca_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_ES


Ficheros en el ítem

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Compartir en TwitterCompartir en LinkedinCompartir en FacebookCompartir en TelegramCompartir en WhatsappImprimir