Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributorUniversitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorMoreno Martínez, Lorena
dc.date.accessioned2014-10-07T06:53:10Z
dc.date.available2014-10-07T06:53:10Z
dc.date.created2014-05-16
dc.date.issued2014-05-16
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/3359
dc.descriptionCurs 2013-2014ca_ES
dc.description.abstractAquest treball es basa en identificar les estratègies de càlcul mental que fan servir alumnes de quart de primària. Aquesta identificació es realitza a partir de la resolució d’operacions per part dels alumnes i el seu posterior anàlisi. A partir de les estratègies que hagin sorgit, es realitzarà una intervenció didàctica basada en jocs matemàtics per tal de descobrir i treballar noves estratègies matemàtiques. Finalment, amb una nova prova es comprovarà si els nens i nenes coneixen i apliquen diferents estratègies pel càlcul mental. Amb aquesta intervenció es pretén comprovar si a partir de jocs els nens i nenes milloren les estratègies de càlcul mental.ca_ES
dc.description.abstractThis work is based on identifying mental arithmetic strategies used by fourth grade students. This identification is performed with the resolution of operations done by students and their subsequent analysis. With the strategies that have arisen, a didactic intervention based on mathematical games will be performed in order to discover and work with new mathematical strategies. Finally, if the children know and apply different strategies for mental arithmetic will be checked with a new test. This intervention is meant to check if games improve child mental calculation strategies.ca_ES
dc.formatapplication/pdf
dc.format.extent92 p.ca_ES
dc.language.isocatca_ES
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonsca_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
dc.subject.otherCàlcul mentalca_ES
dc.subject.otherEducació primàriaca_ES
dc.subject.otherMatemàtica recreativaca_ES
dc.titleL’aprenentatge de càlcul mental a través de jocs a un aula d’educació primàriaca_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_ES


Fitxers en aquest element

 
 

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Comparteix a TwitterComparteix a LinkedinComparteix a FacebookComparteix a TelegramComparteix a WhatsappImprimeix