Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorUniversitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorPaulista Gómez, Sandra
dc.date.accessioned2014-10-08T06:45:57Z
dc.date.available2014-10-08T06:45:57Z
dc.date.created2014-05
dc.date.issued2014-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/3365
dc.descriptionCurs 2013-2014ca_ES
dc.description.abstractL’objectiu d’aquest estudi és examinar si l’Ensenyament Comunicatiu de la Llengua és usat per les mestres quan duen a terme classes d’anglès com a llengua estrangera en una escola de primària polonesa, amb un context educatiu especial. Aquesta recerca qualitativa analitza cinc conjunts principals d’informació relacionats amb l’ensenyament de la llengua estrangera que caracteritzen l’enfocament de l’Ensenyament Comunicatiu de la Llengua i que estan centrats en: el coneixement i les creences dels mestres sobre l’enfocament de l’Ensenyament Comunicatiu de la Llengua; l’ús de la llengua; els aspectes de la llengua anglesa que s’ensenyen; les característiques de les activitats: i el procés d’ensenyament. Per aquest objectiu, s’ha proporcionat un qüestionari a cada mestra d’anglès i s’han portat a terme algunes observacions d’aula per tal de recollir dades, analitzar-les i extreure’n unes conclusions. Els resultats de la investigació mostren que les mestres d’anglès donen bastant suport a l’enfocament de l’Ensenyament Comunicatiu de la Llengua, així com apliquen força sovint els seus trets característics quan porten a terme les classes.ca_ES
dc.description.abstractThe goal of this study is to examine if Communicative Language Teaching is used by teachers when implementing English as a foreign language lessons in a Polish Primary school. This qualitative research analyses five major sets of information related to foreign language teaching which characterises CLT approach, and they are focused on teachers’ knowledge and beliefs of CLT approach; the use of the language; the aspects of the English language which are taught; the activities’ features; and the process of teaching. For that purpose, a questionnaire was given to each English teacher and some classroom observations were carried out to collect data, analyse it and draw a final conclusion. Results of the investigation show that English teachers fairly support CLT approach and that they apply its main typical features quite often while implementing lessons.ca_ES
dc.formatapplication/pdf
dc.format.extent68 p.ca_ES
dc.language.isoengca_ES
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonsca_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ca_ES
dc.subject.otherAnglès -- Ensenyamentca_ES
dc.subject.otherEducació primàriaca_ES
dc.subject.otherPolònia -- Ensenyamentca_ES
dc.titleThe application of communicative language teaching : a particular case in a polish primary schoolca_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_ES


Ficheros en el ítem

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Compartir en TwitterCompartir en LinkedinCompartir en FacebookCompartir en TelegramCompartir en WhatsappImprimir