Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorPuig Llobet, Marta
dc.date.accessioned2014-10-08T07:31:23Z
dc.date.available2014-10-08T07:31:23Z
dc.date.created2014-05-16
dc.date.issued2014-05-16
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/3369
dc.descriptionCurs 2013-2014ca_ES
dc.description.abstractCatalonia is a bilingual country where the presence of English in the social context is small; the amount of input received by the primary education pupils is very little and this input mainly comes from the English lessons at school. Consequently, this situation combined with the increasing demand for English and the fact that the new generations want to become communicatively competent in English place the role of English teachers in a relevant position. This research project analyses the role of the English teacher talk; in particular, the study focuses on the teacher’s oral productions in foreign language lessons (EFL) and in content-based lessons (CLIL).ca_ES
dc.description.abstractTenint en compte que Catalunya és un país bilingüe on la presencia de l’anglès en els contextos socials és mínima, es pot afirmar que l’input rebut pels alumnes d’educació primària és petit, aquest input majoritàriament prové de les classes d’anglès a l’escola. Per tant, aquesta situació, combinada amb la demanda creixent que les noves generacions esdevinguin competents en anglès, situa el mestre d’anglès en un lloc rellevant. Conseqüentment, aquesta recerca analitza el rol del mestre d’angles; particularment, l’estudi es centra en la producció oral del mestre d’anglès en les classes de llengua estrangera (EFL) i en classes de contingut (CLIL) impartides en anglès.ca_ES
dc.formatapplication/pdf
dc.format.extent47 p.ca_ES
dc.language.isoengca_ES
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonsca_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ca_ES
dc.subject.otherAnglès -- Ensenyamentca_ES
dc.subject.otherEducació primàriaca_ES
dc.titleCreating and organizing an "English class" in primary education: The role of teacher talk in the EFL amd CLIL Classesca_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_ES


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint