Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorUniversitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorRafart Riqué, Mireia
dc.date.accessioned2014-10-08T08:21:59Z
dc.date.available2014-10-08T08:21:59Z
dc.date.created2014-05-16
dc.date.issued2014-05-16
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/3370
dc.descriptionCurs 2013-2014ca_ES
dc.description.abstractAquest treball és una investigació de com cal ensenyar la multiplicació de fraccions a l’Educació Primària. S’han recollit les dades a través d’entrevistes per conèixer com 6 mestres ensenyaven aquest coneixement matemàtic per comparar-ho amb el que diuen diferents autors com Van de Walle, Tipps, Tucker i Bruner. L’ensenyamentaprenentatge de la multiplicació de fraccions és un procés difícil i complex. Per adquirir aquest coneixement, els infants necessiten tenir experiències amb diferents situacions que es plantegi el producte de fraccions i deduir ells mateixos estratègies i algorismes propis per resoldre-les. Si se’ls dóna directament l’algorisme tradicional sense comprensió, tindran dificultats per identificar si el resultat és coherent o no.ca_ES
dc.description.abstractThis paper is an investigation focused on how to teach multiplication of fractions in Middle School. Data were collected through the realization of several interviews to six teachers in order to know how to teach this mathematical knowledge. Additionally, to compare it with what the different authors like Van de Walle, Tipps, Tucker and Bruner say. The process of teaching and learning the multiplication of fractions is a difficult and complex process. To acquire this knowledge, children need to have experiences with different situations that raise the product of fractions themselves and be able to decide their own strategies and algorithms for solving them. If the traditional algorithm without understanding is given directly, they will have difficulties to identify if the result is coherent or not.ca_ES
dc.formatapplication/pdf
dc.format.extent40 p.ca_ES
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonsca_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ca_ES
dc.subject.otherFraccionsca_ES
dc.subject.otherMatemàticaca_ES
dc.subject.otherAlgorismesca_ES
dc.titleEstudi de l'ensenyament-aprenentatge de la multiplicació de fraccionsca_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_ES


Ficheros en el ítem

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Compartir en TwitterCompartir en LinkedinCompartir en FacebookCompartir en TelegramCompartir en WhatsappImprimir