Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorTorrents i Riesco, Alba
dc.date.accessioned2014-10-08T09:36:38Z
dc.date.available2014-10-08T09:36:38Z
dc.date.created2014-05-16
dc.date.issued2014-05-16
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/3371
dc.descriptionCurs 2013-2014ca_ES
dc.description.abstractActualment, és cada vegada més present en la nostra societat la paraula inclusió i més concretament en el nostre àmbit educatiu, el concepte d’educació inclusiva. Aquest treball pretén presentar una eina adaptada i traduïda al català anomenada Student Program Observation Tools, la qual serveix per fer un anàlisi d’una de les mesures d’atenció a la diversitat: els Plans Individualitzats, per tal de millorar-ne el contingut i ésser una ajuda per a les escoles però també perquè els alumnes amb necessitats educatives especials puguin tenir accés al currículum ordinari com la resta dels seus companys de classe.ca_ES
dc.description.abstractNowadays, the word inclusion is more and more taken into consideration in our society. In the educational community, the concept of inclusive education is becoming a fundamental issue. This project has the intension to propose a tool named Student Program Observation Tools, adapted and translated to the Catalan language, with the aim to analyze one of the ways of attending children with special educational needs: the Individualized Education Programs. This instrument has been adapted in order to offer a tool for Catalan schools to analyze and improve these programs so pupils with special educational needs may have access to the general curriculum, just like all the other pupils.ca_ES
dc.formatapplication/pdf
dc.format.extent111 p.ca_ES
dc.language.isocatca_ES
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonsca_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ca_ES
dc.subject.otherEducació inclusivaca_ES
dc.subject.otherAtenció a la diversitatca_ES
dc.titleLa Inclusió dels alumnes amb necessitats educatives especials. Accés al currículum ordinari a través dels Plans Individualitzats. Traducció i adaptació de l’SPOT (instrument per analitzar els PIs).ca_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_ES


Files in this item

 
 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint