Els espais dels serveis educatius de Pistoia: Una eina per a la inclusió
Author
Publication date
2014-05-16Abstract
Aquest treball té com a objectiu aprofundir en la importància que tenen els espais de les escoles dels Serveis Educatius de Pistoia en la inclusió i l’atenció a la diversitat. Per aquest motiu, després d’una recerca teòrica que contextualitza aquests serveis, es troba un anàlisi que relaciona els resultats d’aquesta primera part teòrica amb una segona part pràctica portada a terme durant un període de pràctiques en tres escoles d’aquests serveis educatius, una d’elles és un Asilo Nido i les altres dues són Scuole dell’infanzia.
The objective of this academic work is to go into detail about the vital importance of spaces in the schools of Pistoia’s Educational Services and how it is directly connected with inclusion as well as the attention to diversity. For this reason, after an exhaustive research among these services an analysis that links this first theoretical part with a second practical part based on internships is found. These internships take part in three different schools that belong to those Educational Services. Specifically, one is an Asilo Nido and the other two are Scuole dell’infazia.
Document Type
Project / Final year job or degree
Language
Catalan
Keywords
Educació inclusiva
Atenció a la diversitat
Itàlia -- Ensenyament
Pages
110 p.
Note
Curs 2013-2014
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/