Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributorUniversitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorCabrero i Jiménez, Laia
dc.date.accessioned2014-10-09T11:59:47Z
dc.date.available2014-10-09T11:59:47Z
dc.date.created2014-05
dc.date.issued2014-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/3380
dc.descriptionCurs 2013-2014ca_ES
dc.description.abstractEls dibuixos dels infants són petites marques de la personalitat i del caràcter de cadascú. Cada infant tendeix a representar i a dibuixar d’una determinada manera i és això el que fa que els seus dibuixos siguin únics. Aquest treball és un estudi qualitatiu sobre l’evolució de la percepció de l’espai en els dibuixos dels infants d’entre tres i cinc anys. L’estudi està format a partir de la recerca i comparació de teories de diferents autors sobre el dibuix i d’un mostreig de 61 dibuixos de diferents infants. Els instruments que s’utilitzen són l’observació directe, a partir de graelles d’observació, notes de camp, fotografies i gravacions. Un cop fetes les intervencions convenients s’extreuen uns resultats, analitzant dibuix per dibuix, per més tard, fer una comparació del que s’ha vist amb el mostreig obtingut i amb el que deien els autors.ca_ES
dc.description.abstractChildren’s draws are small brands of their personality and character. Each child tends to represent and draw in a certain way and that is why their drawings are unique. This work is a qualitative project which study about the evolution of the space perception in the drawings children between three and five years old. The study, is formed by research and comparison of theories from different authors that talk about the drawing and a sampling of 61 drawings from different children. The instruments used in this project are the direct observation from observation tables, field notes, photography’s and recordings. After appropriate interventions, results have been extracted, analyzing drawing to drawing, to make a comparison between the sample that has been obtained and what the authors said.ca_ES
dc.formatapplication/pdf
dc.format.extent254 p.ca_ES
dc.language.isocatca_ES
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonsca_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ca_ES
dc.subject.otherEducació infantilca_ES
dc.subject.otherDibuixca_ES
dc.subject.otherPersonalitat en els infantsca_ES
dc.titleEl Grafisme al parvulari. Observació i anàlisi de l’espai en els dibuixos dels infants.ca_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_ES


Fitxers en aquest element

 
 

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Comparteix a TwitterComparteix a LinkedinComparteix a FacebookComparteix a TelegramComparteix a WhatsappImprimeix