dc.contributor | Universitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes | |
dc.contributor.author | Codina i Vila, Sabina | |
dc.date.accessioned | 2014-10-10T07:46:10Z | |
dc.date.available | 2014-10-10T07:46:10Z | |
dc.date.created | 2014-05 | |
dc.date.issued | 2014-05 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10854/3381 | |
dc.description | Curs 2013-2014 | ca_ES |
dc.description.abstract | El propòsit de la meva recerca és saber com les arts plàstiques ajuden en el
desenvolupament integral dels infants, quines estratègies metodològiques
s’utilitzen, com es porten a terme i quins beneficis n’obtenen els infants.
En l’actualitat hi ha la disciplina de l’artteràpia, la qual és poc coneguda
entre la població. Aquesta disciplina treballa a través de les arts plàstiques i
la creativitat de les persones, amb l’objectiu de pal·liar alguns dels trastorns
emocionals que podem partir al llarg de la vida a causa de diferents
circumstàncies.
Per portar a terme la meva investigació, en primer lloc he realitzat una part
teòrica en la qual m’he basat en diversos autors, alguns d’ells vinculats a
l’àmbit artístic i altres vinculats directament a l’artteràpia. En segon lloc, hi
trobem una part pràctica en què es poden veure els instruments que he
utilitzat per portar-la a terme, és a dir, una sèrie d’entrevistes i enquestes.
Per últim, hi trobem l’anàlisi corresponent i les conclusions finals. | ca_ES |
dc.description.abstract | The purpose of this research is to know how plastic arts help to the overall
development of children, what methodological strategies are used and how,
as well as the benefits obtained by children.
Currently, there is an art therapy discipline, which is not widespread among
the population. This discipline works through plastic arts and people’s
creativity in order to soothe some of the emotional disorders that could be
suffered throughout an entire life due to different circumstances.To carry out my research, first I have written a theoretical part based on
several authors, some of them linked to the artistic field and others directly
involved in Art Therapy. Secondly, there is a practical part which includes
the tools that have been used to develop the study, i.e. some interviews
and surveys. Finally, I have included the pertinent analysis and the last
conclusions. | ca_ES |
dc.format | application/pdf | |
dc.format.extent | 92 p. | ca_ES |
dc.language.iso | cat | ca_ES |
dc.rights | Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons | ca_ES |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ | ca_ES |
dc.subject.other | Art -- Ensenyament | ca_ES |
dc.subject.other | Educació infantil | ca_ES |
dc.subject.other | Creativitat en els infants | ca_ES |
dc.title | Els beneficis de l'art en els infants: l'Artteràpia | ca_ES |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | ca_ES |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/closedAccess | ca_ES |