Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributorUniversitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorElizondo i Alday, Laida
dc.date.accessioned2014-10-10T08:17:32Z
dc.date.available2014-10-10T08:17:32Z
dc.date.created2014-05-16
dc.date.issued2014-05-16
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/3383
dc.descriptionCurs 2013-2014ca_ES
dc.description.abstractL’infant ha de tenir l’oportunitat d’estar envoltat per una col·lecció de llibres que el permeti escollir les lectures que necessita a cada moment. L’escola, concretament la biblioteca escolar, ha de possibilitar aquesta trobada mitjançant un fons documental seleccionat a partir de les necessitats i els interessos d’infants i mestres. El present treball pretén recollir algunes recomanacions bàsiques per a la selecció de documents a la biblioteca escolar en un marc teòric inicial. En la segona part del projecte, s’intenta analitzar com es porta a la pràctica aquest procés en el nostre territori a partir de l’anàlisi de tres realitats concretes: la biblioteca escolar, la biblioteca pública i el Seminari de Bibliografia Infantil i Juvenil de l’Associació de Mestres Rosa Sensat.ca_ES
dc.description.abstractChildren should have the opportunity to be surrounded by a book collection in order to choose their readings depending on each moment. The school, particularly the school library, must make this meeting easier through a selection of documental resources classified according to the children’s and teachers’ needs and interests. The present paper has the objective to gather some basic recommendations for the selection of documents to be introduced in the school library in an initial theoretical background. In the second part of the project, the implementation of the process in our territory is studied from the analysis of three particular realities: the school library, the public library, and the Seminari de Bibliografia Infantil i Juvenil de l’Associació de Mestres Rosa Sensat.ca_ES
dc.formatapplication/pdf
dc.format.extent206 p.ca_ES
dc.language.isocatca_ES
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonsca_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ca_ES
dc.subject.otherBiblioteques escolarsca_ES
dc.subject.otherLectura (Educació infantil)ca_ES
dc.subject.otherInfants -- Llibres i lecturaca_ES
dc.subject.otherLlibres -- Seleccióca_ES
dc.titleLa selecció del fons documental a la biblioteca escolar: com, qui i per què triar els llibres per a infantsca_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_ES


Fitxers en aquest element

 
 

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Comparteix a TwitterComparteix a LinkedinComparteix a FacebookComparteix a TelegramComparteix a WhatsappImprimeix