dc.contributor | Universitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes | |
dc.contributor.author | Elizondo i Alday, Laida | |
dc.date.accessioned | 2014-10-10T08:17:32Z | |
dc.date.available | 2014-10-10T08:17:32Z | |
dc.date.created | 2014-05-16 | |
dc.date.issued | 2014-05-16 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10854/3383 | |
dc.description | Curs 2013-2014 | ca_ES |
dc.description.abstract | L’infant ha de tenir l’oportunitat d’estar envoltat per una col·lecció de llibres
que el permeti escollir les lectures que necessita a cada moment. L’escola,
concretament la biblioteca escolar, ha de possibilitar aquesta trobada mitjançant un
fons documental seleccionat a partir de les necessitats i els interessos d’infants i
mestres.
El present treball pretén recollir algunes recomanacions bàsiques per a la selecció de
documents a la biblioteca escolar en un marc teòric inicial. En la segona part del
projecte, s’intenta analitzar com es porta a la pràctica aquest procés en el nostre
territori a partir de l’anàlisi de tres realitats concretes: la biblioteca escolar, la
biblioteca pública i el Seminari de Bibliografia Infantil i Juvenil de l’Associació de
Mestres Rosa Sensat. | ca_ES |
dc.description.abstract | Children should have the opportunity to be surrounded by a book collection
in order to choose their readings depending on each moment. The school, particularly
the school library, must make this meeting easier through a selection of documental
resources classified according to the children’s and teachers’ needs and interests.
The present paper has the objective to gather some basic recommendations for the
selection of documents to be introduced in the school library in an initial theoretical
background. In the second part of the project, the implementation of the process in our
territory is studied from the analysis of three particular realities: the school library, the
public library, and the Seminari de Bibliografia Infantil i Juvenil de l’Associació de
Mestres Rosa Sensat. | ca_ES |
dc.format | application/pdf | |
dc.format.extent | 206 p. | ca_ES |
dc.language.iso | cat | ca_ES |
dc.rights | Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons | ca_ES |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ | ca_ES |
dc.subject.other | Biblioteques escolars | ca_ES |
dc.subject.other | Lectura (Educació infantil) | ca_ES |
dc.subject.other | Infants -- Llibres i lectura | ca_ES |
dc.subject.other | Llibres -- Selecció | ca_ES |
dc.title | La selecció del fons documental a la biblioteca escolar: com, qui i per què triar els llibres per a infants | ca_ES |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | ca_ES |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | ca_ES |