Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorHall Bordas, Gisela
dc.date.accessioned2014-10-10T10:50:12Z
dc.date.available2014-10-10T10:50:12Z
dc.date.created2014-05-16
dc.date.issued2014-05-16
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/3390
dc.descriptionCurs 2013-2014ca_ES
dc.description.abstractMitjançant la lectura de contes en veu alta, els nens poden aprendre vocabulari d'EFL (anglès com a llengua estrangera), i a la vegada, desenvolupar el seu gust per a la lectura. A més, els contes ofereixen moltes oportunitats als alumnes per a poder desenvolupar les quatre habilitats que es calen per a adquirir un idioma: parlar, escoltar, llegir i escriure. La clau per a aconseguir-ho és saber com convertir la lectura en una activitat motivadora i agradable. Els objectius principals d'aquest treball són:  Cercar informació sobre l´adquisició del llenguatge infantil i metodologies per a l ´ensenyament d´una llengua.  Saber què són els contes il·lustrats i les seves característiques, i cercar informació sobre maneres d'integrar els contes a l'hora de treballar qualsevol habilitat lingüística.  Elegir un conte, seguint criteris teòrics reconeguts, per explicar als alumnes.  Saber si els infants poden ampliar el seu vocabulari gràcies als contes.  Descobrir quins tipus d´activitats es poden dur a terme mitjançant els contes.  Buscar autors de referència que presentin un exemple de criteri per a seleccionar contes per a explicar en veu alta, informació sobre tècniques per a la lectura en veu alta dels contes i maneres d'avaluar-me com a mestra.  Intentar posar a pràctica a l'aula el que he après de les bases teòriques dels autors a l'hora d'explicar un conte en veu alta.ca_ES
dc.description.abstractThrough storytelling, children can learn EFL vocabulary while developing their interest in reading. In addition, stories give young learners opportunities to develop the four skills for learning any language: speaking, listening, reading and writing. The key is to know how to make reading and storytelling enjoying activities. The main objectives of this project are:  To gather information related to child language acquisition and methods and approaches in language teaching.  To find out what storybooks and their characteristics are and gather information about ways of integrating storybooks with language skills.  To select, following relevant theoretical criteria, a storybook to read in the classroom.  To examine whether young children can improve their vocabulary through storybooks.  To find out what type of activities can be carried out through storybooks.  To search for authors whose works meet criteria for selecting storybooks, techniques for storytelling and ways of assessing the results.  To try to put into practice what I have learnt from the theoretical basis set forth by the authors studied in a real classroom when telling the story.ca_ES
dc.formatapplication/pdf
dc.format.extent46 p.ca_ES
dc.language.isoengca_ES
dc.rightsTots els drets reservatsca_ES
dc.subject.otherAnglès -- Ensenyamentca_ES
dc.subject.otherContes infantilsca_ES
dc.subject.otherAptitud verbalca_ES
dc.subject.otherVocabularica_ES
dc.titleTeaching vocabulary through narrative and storiesca_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessca_ES


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint