Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributorUniversitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorJordà Casals, Maria
dc.date.accessioned2014-10-10T11:42:14Z
dc.date.available2014-10-10T11:42:14Z
dc.date.created2014-05-16
dc.date.issued2014-05-16
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/3393
dc.descriptionCurs 2013-2014ca_ES
dc.description.abstractEl treball Final de Grau que es mostra a continuació és un estudi de cas sobre la realitat educativa actual de les aules hospitalàries de Catalunya. Un dels objectius que persegueix és el de conèixer, descriure i analitzar les metodologies educatives emprades i els elements que marquen la seva línia educativa. Per dur-lo a terme s’han realitzat entrevistes a les aules de tres hospitals de referència a Catalunya: Vall d’Hebron (Barcelona), Sant Joan de Déu (Esplugues de Llobregat) i Fundació Althaia (Manresa). Aquest estudi ha permès descobrir les principals característiques que marquen la pedagogia hospitalària així com els motius pels quals es duen a terme unes accions o unes altres. També ha donat la possibilitat de conèixer altres maneres d’atendre a la diversitat dins l’aula.ca_ES
dc.description.abstractThe following final grade work is a case study about the nowadays educational reality in Catalunya hospital classrooms. One of the objectives that it is persuading is recognizing, describing and analysing the educational methodologies used and also the elements that mark their educational system. In order to develop it, different interviews have been done in the classrooms of three different Catalan referent hospitals: Vall d’Hebron (Barcelona), Sant Joan de Déu (Esplugues de Llobregat) and Fundació Althaia (Manresa). This study has allowed uncovering the main characteristics that mark the hospital pedagogy and also the reasons why one type of actions are chosen instead of others. Moreover, it has also given the chance to know other ways of treating classroom’s diversity.ca_ES
dc.formatapplication/pdf
dc.format.extent98 p.ca_ES
dc.language.isocatca_ES
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonsca_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ca_ES
dc.subject.otherAules hospitalàriesca_ES
dc.subject.otherAtenció a la diversitatca_ES
dc.titleLa situació educativa actual de les aules hospitalaries de Catalunyaca_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_ES


Fitxers en aquest element

 
 

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Comparteix a TwitterComparteix a LinkedinComparteix a FacebookComparteix a TelegramComparteix a WhatsappImprimeix