Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorMartin i Aguilar, Ester
dc.date.accessioned2014-10-13T07:58:02Z
dc.date.available2014-10-13T07:58:02Z
dc.date.created2014-05-16
dc.date.issued2014-04-16
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/3399
dc.descriptionCurs 2013-2014ca_ES
dc.description.abstractEl joc és la primera oportunitat que té el nen per descobrir el món en el qual habita. Les seves primeres experiències per explorar el món el porta a jugar. Darrera de l’activitat espontània de joc, s’amaguen molts elements necessaris pel desenvolupament de l’infant en tots els seus àmbits, ja que el joc, és considerat una eina d’aprenentatge a l’edat infantil. La finalitat de la realització d’aquest treball final de grau, és la de poder constatar a través d’un cas pràctic la pregunta inicial plantejada per encarrilar la investigació: com les propostes de joc sensorial potencien l’aprenentatge. A través de la investigació, es vol donar a conèixer com tres infants de preescolar interaccionen i reaccionen davant de vuit sessions de joc sensorial que pateixen totes del mateix material; el sucre.ca_ES
dc.description.abstractThe Game is the first opportunity for a child to discover the world where he or she lives. His first experiences to explore the world make him play. Behind the impromptu game it is hidden many necessary elements for the development of the child in all the different fields as it is considered a learning tool for the infant stage. The aim of this final project is to confirm through a practical case the initial question which was considered to proceed the investigation: how the proposals of the sensorial game enhance the learning. Through the investigation, it is wanted to show how three preschoolers interact and react to eight sensorial game sessions starting all of them with the same material, sugar.ca_ES
dc.formatapplication/pdf
dc.format.extent54 p.ca_ES
dc.language.isocatca_ES
dc.rightsTots els drets reservatsca_ES
dc.subject.otherEscoles bressolca_ES
dc.subject.otherEducació sensorialca_ES
dc.subject.otherJocs educatiusca_ES
dc.titleL’educació sensorial d’un a dos anys: Anàlisi de l’aprenentatge a través del joc sensorial amb sucreca_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessca_ES


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint