Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorOliver Oliver, Irina
dc.date.accessioned2014-10-13T08:19:24Z
dc.date.available2014-10-13T08:19:24Z
dc.date.created2014-05-16
dc.date.issued2014-05-16
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/3401
dc.descriptionCurs 2013-2014ca_ES
dc.description.abstractEn la societat actual, les TIC han revolucionat i transformat la manera de treballar, de relacionar-nos i de viure. Aquests canvis es veuen directament relacionats amb l’educació. Una de les claus per fer màgia educativa és augmentar el grau de motivació dels alumnes, per això els mestres han d’aprendre a despertar-la. Un dels elements que poden ajudar a aconseguirho pot ser l’ús de les noves tecnologies. Aquest Treball Final de Grau és un anàlisi de la motivació i l’aprenentatge que tenen els nens i nenes al treballar amb iPad’s, com a eina tecnològica de suport a les aules. Per analitzar aquests objectius s’utilitzen les entrevistes i observacions com a instruments de recollida de dades. Els resultats mostren que els infants senten que tenen més ganes d’aprendre, estan més motivats i es diverteixen treballant amb els iPad’s. Tot i així, seria convenient alternar les eines i no sempre utilitzar la mateixa per tal de potenciar les intel·ligències múltiples.ca_ES
dc.description.abstractNowadays our society has increased the use of technology. Information and communication technology has completely change and transform the way we work in many areas. These changes are directly connected to the world of education. In order to improve education we should consider that motivation is the key. What is more, teachers must learn and search how to awaken it. Through the use of new technologies teachers can achieve that aim. This final degree is an analytical work oh how motivation and learning can be positively influenced by the use of iPad’s. It has been used as a technical tool of support in classrooms. As a method of analysis, all the objectives, interviews and observations have been used as for collecting data. So the results show that children are more incentivized to learn they enjoy working with iPad’s and then motivation is guaranteed. Therefore it would be advisable to alternative the learning resources not using always the same tools or material so that to promote the wide range og intelligence.ca_ES
dc.formatapplication/pdf
dc.format.extent78 p.ca_ES
dc.language.isocatca_ES
dc.rightsTots els drets reservatsca_ES
dc.subject.otheriPad (Ordinador)ca_ES
dc.subject.otherAprenentatgeca_ES
dc.subject.otherMotivació en l'educacióca_ES
dc.subject.otherEducació primàriaca_ES
dc.titleAvaluació de la implantació dels ipads a l'aula de segon de primàriaca_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessca_ES


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint