Treball de Final de Grau de l’ús i la importància de les classes de ciències i el paper de la mestra en les ciències a l'escola infantil
Author
Publication date
2014-05Abstract
Per la naturalesa del meu estudi, la tipologia d’observació l’he basada en uns
enregistraments de vídeo que he realitzat a l’escola Valldeneu de Sant Martí de
Centelles, concretament a les classes de les Papallones i els Elefants. Aquestes
filmacions corresponen a una seqüència d’activitats de ciències, sobre la fecundació
d’ous. He portat a terme aquest projecte perquè em vaig fer la pregunta “Com s’han de
treballar les ciències per fer una bona activitat científica a Educació Infantil?”. Una
bona activitat científica a infantil, per tant, comporta saber: què és la ciència, quins
models de ciència cal treballar, com s’han d’ordenar i seqüenciar les activitats, quins
processos d’activitat científica cal tenir en compte, i per últim, quin és el paper del
mestre (aproximació comunicativa i tipologia de preguntes que ha de potenciar).
By the nature of my study, my observation was based on the video analysis which I
made in Valldeneu school in Sant Martí the Centelles, specifically in the classes of
Butterflies and Elephants. These films correspond a sequence of science activities on
the fertilization of eggs. I have carried out this project because I did the question "How
should work the science for do a good science activity in Childhood Education?". A
good science activity, although, implies known: what is science, which science models
should be worked, how organize and sequence the activities, which scientific
processes must be considered, and finally, the role of the teacher (communicative
approach and type of questions should promote).
Document Type
Project / Final year job or degree
Language
Catalan
Keywords
Educació infantil
Ciències naturals -- Ensenyament
Pages
93 p.
Note
Curs 2013-2014
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Tots els drets reservats