Anàlisi de l'experiència dels infants, entre 3 i 6 anys, de l'escola Verntallat, amb les TIC
Autor/a
Otros/as autores/as
Fecha de publicación
2014-05-16Resumen
Vivim immersos en l’era digital i els infants, des del moment que neixen i formen part
d’aquest món, entren en contacte amb les Tecnologies de la Informació i la
Comunicació. Aquesta recerca pretén descriure i analitzar l’experiència que tenen, els
infants entre tres i sis anys, d’una escola que aglutina poblacions de diferents nuclis,
amb les Tecnologies de la Informació i la Comunicació, tant en l’àmbit familiar com en
l’escolar. Els resultats, fruït d’un estudi de cas, ajuden a entendre quins usos informals
i formals fan els infants amb les TIC, quina actitud mostren vers aquestes i altres
aspectes relacionats. L’estudi serveix de punt de partida per als mestres que es
dediquen a l’Educació Infantil i desitgen incorporar les TIC a les escoles.
We live in the digital age and children, from the moment that they are born and are part
of this world come in contact with Information and Communication Technologies. This
research aims to describe and analyze the experience that children, between three and
six years old have with ICT both within the family and in the school. The school brings
together different students from several villages. The findings, the result of a case
study to help understand which formal and informal uses of ICT children do, what is
their attitude to ICT and other ICT related issues. The study serves as a starting point
for teachers at Early Childhood Education who wish to incorporate ICT in schools.
Tipo de documento
Proyecto / Trabajo fin de carrera o de grado
Lengua
Catalán
Palabras clave
Educació infantil
Tecnologia de la informació
Páginas
116 p.
Nota
Curs 2013-2014
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Derechos
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/