El Joc dramàtic a infantil: Facilitadors i barreres per a la seva aplicació a l’aula
Ver/Abrir
Autor/a
Otros/as autores/as
Fecha de publicación
2014-05-16Resumen
Aquesta recerca és una primera experiència en el camp de la investigació. Partint
de la idea que ensenyar a través del joc dramàtic és oferir als infants un espai de
descobriment i creació, basat en el joc lliure i espontani, s’ha dut a terme una
investigació-acció. L’objectiu d’aquesta recerca és observar, en unes primeres
sessions amb un grup d’infants de 4 anys, els elements que faciliten o dificulten el
seu desenvolupament. Amb aquesta experiència he ampliat els meus coneixements
sobre l’àmbit i he pogut elaborar unes conclusions que m’obren a noves preguntes.
This research is a first experience in the investigated subject. Having the idea that
teach through the dramatic play is a way to offer children a space to explore and be
creative, based on the free and spontaneous game, it has been carried out a
research-action. The aim of the investigation is to observe, in some first sessions
with a group of 4 years children, the elements that either make an easily
development or a difficult one. With this experience I have increase my knowledge
about the subject and it has allowed me to elaborate some conclusions that drives
me to new questions.
Tipo de documento
Proyecto / Trabajo fin de carrera o de grado
Lengua
Catalán
Palabras clave
Teatre
Educació infantil
Páginas
56 p.
Nota
Curs 2013-2014
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Derechos
Tots els drets reservats