Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorValls Torrelles, Georgina
dc.date.accessioned2014-11-11T09:50:52Z
dc.date.available2014-11-11T09:50:52Z
dc.date.created2014-05
dc.date.issued2014-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/3536
dc.descriptionCurs 2013-2014ca_ES
dc.description.abstractEl propòsit d'aquest estudi consisteix a seleccionar una sèrie d‟àlbums il·lustrats escrits per a nens de parla anglesa, tenint en compte els criteris d'alguns especialistes. Abans de realitzar la selecció, s‟ha considerat apropiat analitzar els beneficis d'utilitzar la narració de contes o històries reals a Educació Infantil, diferenciar el fet d‟explicar una història i llegir-la, i també analitzar la relació que hi pot haver entre els contes i l‟aprenentatge d‟una llengua estrangera durant les primeres edats. Després d'una profunda investigació, l'autora d'aquest assaig va escollir sis àlbums il·lustrats per a nens i nenes d‟Educació Infantil que poden ser un gran recurs per contextualitzar la llengua anglesa en una escola catalana de manera natural. Un cop seleccionats els àlbums, l‟autora va haver d‟escollir quin desenvoluparia al llarg de la seva estada al centre de pràctiques. L'ambient tan multicultural que li va desprendre l‟escola durant les primeres visites, així com la seva pròpia experiència i coneixement de les històries, i l'opinió de la pròpia tutora de pràctiques, la va ajudar a decidir, l‟àlbum escollit va ser: Handa‟s surprise. Després de dotze sessions, la reflexió personal de la intervenció didàctica mostra que els alumnes que cursen P5 a Escola Guillem de Mont-Rodon de Vic, no només van gaudir de la història, sinó que també van aprendre un munt de vocabulari i estructures gramaticals sense adonar-se‟n.ca_ES
dc.description.abstractThe purpose of this study is to select a variety of picture books written for English-speaking children considering the criteria of some different specialists. Before carrying out the selection, it has been appropriate to analyse the benefits of using storytelling at Preschool, to differentiate storytelling from reading aloud and also to consider how storytelling can help very young children to learn a foreign language. After a deeply research, the author of this essay has chosen six children‟s picture books which can be a great resource to contextualize the English language in an EFL school in a natural and unconscious way. Once the author had selected the stories, she balanced which one she would use for the enforcement. The multicultural environment transmitted from the placement school during her first visits as well as her own experience and knowledge about the stories and the placement tutor‟s opinion, helped her to decide: it would be Handa‟s surprise. After twelve sessions, the personal reflection of the didactic intervention shows that pupils coursing P5 in Escola Guillem de Mont-rodon did not only enjoy Handa‟s surprise story, but also they learned plenty of vocabulary and grammar structures unconsciously.ca_ES
dc.formatapplication/pdf
dc.format.extent93 p.ca_ES
dc.language.isoengca_ES
dc.rightsTots els drets reservatsca_ES
dc.subject.otherContesca_ES
dc.subject.otherAnglès -- Ensenyamentca_ES
dc.subject.otherAprenentatgeca_ES
dc.titleStorytelling Choosing stories for very young learnersca_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessca_ES


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint