Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorCamps Devesa, Marta
dc.date.accessioned2014-12-24T11:44:50Z
dc.date.available2014-12-24T11:44:50Z
dc.date.created2014-05
dc.date.issued2014-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/3789
dc.descriptionCurs 2013-2014ca_ES
dc.description.abstractAquest treball d’investigació té per finalitat l’aprofundiment sobre el funcionament dels tallers en l’Educació Infantil. La recerca consta de dues parts, una més teòrica fonamentada en idees d’autors referents i en el pensament pedagògic de les escoles de Reggio Emilia (Itàlia). L’altra part, més pràctica, és un estudi de cas per conèixer la realitat d’un parvulari basat en els tallers, concretament el de l’escola Les Pinediques de Taradell. L’estudi s’ha basat en l’observació participant per conèixer el funcionament dels tallers, un grup de discussió per copsar el pensament pedagògic dels mestres del parvulari i unes enquestes a les famílies per saber la seva opinió. Aquests tres instruments d’investigació qualitativa han aportat uns coneixements i unes dades que han donat pas a unes conclusions finals.ca_ES
dc.description.abstractThe main objective of this research work is to gain a deeper knowledge about the workshops in pre-school education. The research consists of two parts: one is theoretical, based on the ideas of reference authors and on the pedagogical thoughts of Reggio Emilia’s schools. The other, more practical, is a case study to find out the reality of the workshops of pre-school, specifically Les Pinediques de Taradell’s school. The basis of this part have been the observation and taking part to analyze the workshops’ functioning, a discussion group in order to understand the pedagogical thought of nursery’s teachers and several interviews with the families to get their opinions. These three tools of qualitative research have brought the knowledge and data that led to the final conclusions of the study.ca_ES
dc.formatapplication/pdf
dc.format.extent142 p.ca_ES
dc.language.isocatca_ES
dc.rightsTots els drets reservatsca_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
dc.subject.otherAprenentatgeca_ES
dc.subject.otherEnsenyament -- Treball en equipca_ES
dc.subject.otherTallersca_ES
dc.subject.otherEducació infantilca_ES
dc.titleL'Organització de l'aprenentatge a través d'una proposta innovadora: aprofundiment sobre els tallers integrals a l'educació infantil, un estudi de casca_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessca_ES


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Tots els drets reservats
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint