Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic. Facultat d'Educació
dc.contributor.authorSimó, Núria
dc.date.accessioned2015-02-23T12:12:34Z
dc.date.available2015-02-23T12:12:34Z
dc.date.created2011
dc.date.issued2011
dc.identifier.citationSimó Gil, N. (2011). L’acollida d’alumnat immigrat en el sistema educatiu a Catalunya: reflexions i propostes a partir de l’anàlisi del cas de Vic. Temps d'Educació, (40), 147-162.ca_ES
dc.identifier.issn0214-7351
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/3902
dc.description.abstractEl procés tan intens d’arribada de població nouvinguda a Catalunya i a l’Estat espanyol ha tingut un gran impacte en la incorporació a les escoles, des de la meitat de la dècada de 1990, d’infants i joves de procedències diverses. L’acollida d’alumnat immigrat ha suscitat diferents actuacions polítiques, socials i educatives durant aquests anys. En aquest article s’analitzen les mesures que s’han posat en marxa a Vic, des de 1997 fins a 2010, amb la finalitat d’aportar elements de reflexió i contribuir a millorar l’acollida educativa i social de la població escolar nouvinguda i de les seves famílies.ca_ES
dc.formatapplication/pdf
dc.format.extent16 p.ca_ES
dc.language.isocatca_ES
dc.publisherICE Universitat de Barcelonaca_ES
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonsca_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ca_ES
dc.subject.otherIntegració escolarca_ES
dc.subject.otherImmigrantsca_ES
dc.subject.otherCentres d'acollimentca_ES
dc.subject.otherSistema educatiuca_ES
dc.titleL’acollida d’alumnat immigrat en el sistema educatiu a Catalunya: reflexions i propostes a partir de l’anàlisi del cas de Vicca_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articleca_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_ES
dc.type.versioninfo:eu-repo/publishedVersionca_ES
dc.indexacioIndexat a CARHUS+ca_ES


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint