dc.contributor | Universitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes | |
dc.contributor.author | Keim, Lucrecia | |
dc.date.accessioned | 2015-03-11T12:17:13Z | |
dc.date.available | 2015-03-11T12:17:13Z | |
dc.date.created | 2011 | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.citation | Keim Cubas, L. (2011). Tutorització en aules virtuals de llengua per a adults. Llengua i ús: revista tècnica de política lingüística, (50), 48-58. | ca_ES |
dc.identifier.issn | 1134-7724 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10854/3936 | |
dc.description.abstract | L’article s’obre amb una reflexió genèrica sobre la funció tutorial en l’ensenyament
de llengües en entorns virtuals. A continuació s’analitza l’acció docent tutorial, els
seus rols, funcions i tasques: en primer lloc, en l’autoconeixement inicial, la creació
de comunitat i l’acció docent; seguidament, en relació amb l’actuació estratègica
dels aprenents, i, finalment, en la incentivació, dinamització i facilitació de
l’activitat col·laborativa. | ca_ES |
dc.format | application/pdf | |
dc.format.extent | 11 p. | ca_ES |
dc.language.iso | cat | ca_ES |
dc.publisher | Generalitat de Catalunya | ca_ES |
dc.rights | Tots els drets reservats | ca_ES |
dc.subject.other | Llenguatge i llengües -- Ensenyament | ca_ES |
dc.subject.other | Ensenyament -- Innovacions | ca_ES |
dc.title | Tutorització en aules virtuals de llengua per a adults | ca_ES |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | ca_ES |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | ca_ES |
dc.type.version | info:eu-repo/updatedVersion | ca_ES |
dc.indexacio | Indexat a CARHUS+ | ca_ES |