Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorKeim, Lucrecia
dc.date.accessioned2015-03-11T12:17:13Z
dc.date.available2015-03-11T12:17:13Z
dc.date.created2011
dc.date.issued2011
dc.identifier.citationKeim Cubas, L. (2011). Tutorització en aules virtuals de llengua per a adults. Llengua i ús: revista tècnica de política lingüística, (50), 48-58.ca_ES
dc.identifier.issn1134-7724
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/3936
dc.description.abstractL’article s’obre amb una reflexió genèrica sobre la funció tutorial en l’ensenyament de llengües en entorns virtuals. A continuació s’analitza l’acció docent tutorial, els seus rols, funcions i tasques: en primer lloc, en l’autoconeixement inicial, la creació de comunitat i l’acció docent; seguidament, en relació amb l’actuació estratègica dels aprenents, i, finalment, en la incentivació, dinamització i facilitació de l’activitat col·laborativa.ca_ES
dc.formatapplication/pdf
dc.format.extent11 p.ca_ES
dc.language.isocatca_ES
dc.publisherGeneralitat de Catalunyaca_ES
dc.rightsTots els drets reservatsca_ES
dc.subject.otherLlenguatge i llengües -- Ensenyamentca_ES
dc.subject.otherEnsenyament -- Innovacionsca_ES
dc.titleTutorització en aules virtuals de llengua per a adultsca_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articleca_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_ES
dc.type.versioninfo:eu-repo/updatedVersionca_ES
dc.indexacioIndexat a CARHUS+ca_ES


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint