Anàlisi de pràctiques educatives vinculades amb les adequacions curriculars individualitzades
Visualitza/Obre
Autor/a
Altres autors/es
Data de publicació
2002-05-31Resum
En aquesta recerca s’analitzen –des d’un enfocament educatiu inclusiu- les pràctiques més habituals vinculades a l’elaboració d’adequacions curriculars individualitzades per als alumnes amb necessitats educatives especials, a Catalunya, amb la finalitat d’identificar els aspectes que haurien de ser objecte de millora. La recerca s’ha fet en dues fases: En la primera, o estudi previ, s’han formulat les hipòtesis de treball i s’ha elaborat el qüestionari que, un
cop validat, s’ha enviat a tots els Equips d’Assessorament Psicopedagògic (EAP) de Catalunya. En la segona fase s’han analitzat les dades recollides en les diferents respostes del qüestionari.
Tipus de document
Document de treball
Llengua
Català
Paraules clau
Currículums (Ensenyament) -- Catalunya
Ensenyament individualitzat -- Catalunya
Pàgines
15 p.
Publicat per
Universitat de Vic
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Drets
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/