Anàlisi de pràctiques educatives vinculades amb les adequacions curriculars individualitzades
Autor/a
Otros/as autores/as
Fecha de publicación
2002-05-31Resumen
En aquesta recerca s’analitzen –des d’un enfocament educatiu inclusiu- les pràctiques més habituals vinculades a l’elaboració d’adequacions curriculars individualitzades per als alumnes amb necessitats educatives especials, a Catalunya, amb la finalitat d’identificar els aspectes que haurien de ser objecte de millora. La recerca s’ha fet en dues fases: En la primera, o estudi previ, s’han formulat les hipòtesis de treball i s’ha elaborat el qüestionari que, un
cop validat, s’ha enviat a tots els Equips d’Assessorament Psicopedagògic (EAP) de Catalunya. En la segona fase s’han analitzat les dades recollides en les diferents respostes del qüestionari.
Tipo de documento
Documento de trabajo
Lengua
Catalán
Palabras clave
Currículums (Ensenyament) -- Catalunya
Ensenyament individualitzat -- Catalunya
Páginas
15 p.
Publicado por
Universitat de Vic
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Derechos
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/