Mostrar el registro sencillo del ítem
La influència del Programa CA/AC: Cooperar per Aprendre, Aprendre a Cooperar en la millora de la convivència
dc.contributor | Universitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes | |
dc.contributor | Universitat de Vic. Màster en Educació Inclusiva | |
dc.contributor.author | Vilarrasa Comerma, Ariadna | |
dc.date.accessioned | 2015-05-13T08:04:47Z | |
dc.date.available | 2015-05-13T08:04:47Z | |
dc.date.created | 2014-06 | |
dc.date.issued | 2014-06 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10854/4041 | |
dc.description | Curs 2013-2014 | ca_ES |
dc.description.abstract | El present estudi planteja, desenvolupa i avalua els resultats de la implementació del Programa CA/AC (Cooperar per Aprendre/Aprendre a Cooperar) en relació a les diferents dimensions que configuren l’àmbit A: cohesió de grup. Més concretament, s’exposa l’estructura cooperativa de l’aula que proposa aquest programa fent referència a la millora de la convivència, a la resolució constructiva de conflictes i a l’establiment de relacions positives entre l’alumnat. A la llum de les dades obtingudes, es projecten uns resultats que mostren una millora considerable en relació a diferents dimensions de l’àmbit d’intervenció per a la cohesió de grup. En definitiva, el Programa CA/AC es constitueix com una fórmula eficaç per a promoure lligams afectius entre l’alumnat, però sobretot per a dotar-lo d’habilitats prosocials que d’una altra manera, amb prou feines exerciria. | ca_ES |
dc.description.abstract | This survey suggests, develops and evaluates the CA/AC Program (Cooperate to Learn/Learn to Cooperate) implementation results in relation to different dimensions that shape the scope A: group cohesion. More specifically the cooperative structure of the classroom that this program refers to, is exposed refering to the coexistence improvement, to the constructive conflict resolution and to get positive relationship between students. From the data obtained some results are projected which show considerable improvement in relation to different dimensions of the intervention scope to group cohesion. Definitely, the CA/AC Program is constituted as an effective way to promote affection linkage between students but, the most important, to get prosocial skills equip which, otherwise, nearly wouldn´t exist. | ca_ES |
dc.format | application/pdf | |
dc.format.extent | 143 p. | ca_ES |
dc.language.iso | cat | ca_ES |
dc.rights | Tots els drets reservats | ca_ES |
dc.subject.other | Educació inclusiva | ca_ES |
dc.subject.other | Ensenyament -- Treball en equip | ca_ES |
dc.title | La influència del Programa CA/AC: Cooperar per Aprendre, Aprendre a Cooperar en la millora de la convivència | ca_ES |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis | ca_ES |
dc.description.version | Tutor/a: Pere Pujolàs Maset | |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/closedAccess | ca_ES |