Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorUniversitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributorUniversitat de Vic. Màster en Educació Inclusiva
dc.contributor.authorVilarrasa Comerma, Ariadna
dc.date.accessioned2015-05-13T08:04:47Z
dc.date.available2015-05-13T08:04:47Z
dc.date.created2014-06
dc.date.issued2014-06
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/4041
dc.descriptionCurs 2013-2014ca_ES
dc.description.abstractEl present estudi planteja, desenvolupa i avalua els resultats de la implementació del Programa CA/AC (Cooperar per Aprendre/Aprendre a Cooperar) en relació a les diferents dimensions que configuren l’àmbit A: cohesió de grup. Més concretament, s’exposa l’estructura cooperativa de l’aula que proposa aquest programa fent referència a la millora de la convivència, a la resolució constructiva de conflictes i a l’establiment de relacions positives entre l’alumnat. A la llum de les dades obtingudes, es projecten uns resultats que mostren una millora considerable en relació a diferents dimensions de l’àmbit d’intervenció per a la cohesió de grup. En definitiva, el Programa CA/AC es constitueix com una fórmula eficaç per a promoure lligams afectius entre l’alumnat, però sobretot per a dotar-lo d’habilitats prosocials que d’una altra manera, amb prou feines exerciria.ca_ES
dc.description.abstractThis survey suggests, develops and evaluates the CA/AC Program (Cooperate to Learn/Learn to Cooperate) implementation results in relation to different dimensions that shape the scope A: group cohesion. More specifically the cooperative structure of the classroom that this program refers to, is exposed refering to the coexistence improvement, to the constructive conflict resolution and to get positive relationship between students. From the data obtained some results are projected which show considerable improvement in relation to different dimensions of the intervention scope to group cohesion. Definitely, the CA/AC Program is constituted as an effective way to promote affection linkage between students but, the most important, to get prosocial skills equip which, otherwise, nearly wouldn´t exist.ca_ES
dc.formatapplication/pdf
dc.format.extent143 p.ca_ES
dc.language.isocatca_ES
dc.rightsTots els drets reservatsca_ES
dc.subject.otherEducació inclusivaca_ES
dc.subject.otherEnsenyament -- Treball en equipca_ES
dc.titleLa influència del Programa CA/AC: Cooperar per Aprendre, Aprendre a Cooperar en la millora de la convivènciaca_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisca_ES
dc.description.versionTutor/a: Pere Pujolàs Maset
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessca_ES


Ficheros en el ítem

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Compartir en TwitterCompartir en LinkedinCompartir en FacebookCompartir en TelegramCompartir en WhatsappImprimir