Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorBau i Aymerich, Herminia
dc.contributor.authorCasajust i Ortoneda, Joana
dc.date.accessioned2015-09-23T11:11:25Z
dc.date.available2015-09-23T11:11:25Z
dc.date.created2015-05
dc.date.issued2015-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/4196
dc.descriptionCurs 2014-2015ca_ES
dc.description.abstractAquest treball té com a objectiu recollir les estratègies adients per poder treballar dins l’aula ordinària amb tots els infants però sobretot amb aquells que mostren més dificultats d’autoregulació del comportament i d’atenció. Així doncs, he fet l’observació d’un nen de 5 anys dins l’aula, que mostra hiperactivitat i manca d’atenció, juntament amb problemes emocionals, per posteriorment poder escollir les estratègies més adients segons les necessitats observades. Per aquest fet, he dut a terme estratègies de comportament i de coneixement emocional, poden així ajudar a l’infant a ser conscient de l’emoció que ell està vivint. De la mateixa manera aquestes estratègies han ajudat a tot el grup classe, ja que prendre consciència de tots els estats emocionals els ha ajudat a madurar i aprendre a gestionar com exterioritzar una emoció. Les activitats que he dut a terme són: explicació i reflexió de diferents contes que treballen les emocions i l’aplicació de la Tècnica de la Tortuga. En l’àmbit individual he modificat les estratègies organitzatives de l’aula per augmentar la seguretat de l’infant proporcionant-li més autonomia. Finalment, un cop fetes totes les intervencions s’ha pogut observar una millora tant del comportament com de la gestió del grup classe.ca_ES
dc.description.abstractThe objective of this work is to collect the appropriate strategies to be able to work in an ordinary classroom with all the children but especially with those who show more difficulties to control their behaviour and their attention. Hence, I have observed a 5 year old boy in a classroom who shows hyperactivity and lack of attention together with emotional problems. Then I can choose the most appropriate strategies according to the observed necessities. I have taken some behaviour and emotional knowledge strategies into consideration so that the child can be conscious of the emotion that he is experiencing. These strategies have also been useful for the other children of the class since being conscious of all the emotional states has helped them to grow and to learn how to manage their feelings. The activities that I have done are: explanation and reflection about the different short stories which include some work related to the emotions as well as the implementation of the turtle’s technique. I have individually modified the strategies related to the organization of the room in order to increase the child’s security by giving him more autonomy. Finally, once all the interventions have been done, there has been an observable improvement of the behaviour as well as of the management of the entire group.ca_ES
dc.formatapplication/pdf
dc.format.extent120 p.ca_ES
dc.language.isocatca_ES
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonsca_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ca_ES
dc.subject.otherAtenció a la diversitatca_ES
dc.subject.otherHiperactivitatca_ES
dc.subject.otherEmocions en els infantsca_ES
dc.titleElaboració d'un programa d'intervenció per gestionar l'aula ordinària amb infants amb dificultats de comportamentca_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_ES


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint