Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorBarceló Lleopart, Laura
dc.date.accessioned2015-09-23T12:25:45Z
dc.date.available2015-09-23T12:25:45Z
dc.date.created2015-05
dc.date.issued2015-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/4198
dc.descriptionCurs 2014-2015ca_ES
dc.description.abstractEl tema central d’aquest treball de final de grau és l’elaboració d’una proposta artística a través de l’entorn aplicada al Mas el Colomer de Taradell. Està dirigida principalment a infants d’educació infantil, tot i que és extensible a infants de Cicle Inicial. L’objectiu de la recerca ha estat el d’entendre quines necessitats artístiques presenten els infants i així oferir-los un seguit d’activitats que potenciïn el desenvolupament de les habilitats artístiques, entre altres. En primer lloc, es presenta un marc teòric amb les aportacions de diferents autors al voltant de l’art, el paper de l’art en l’educació i els museus com espais d’aprenentatge. En segon lloc es defineix el context on es desenvoluparà la proposta. En tercer lloc, es descriu l’aplicació pràctica de les activitats que la configuren i la seva valoració. També s’inclou l’anàlisi de les dades obtingudes per a l’elaboració de la proposta a través de les entrevistes realitzades i les activitat realitzades. Finalment, s’exposen els resultats obtinguts d’aquest estudi a través de les conclusions.ca_ES
dc.description.abstractThe main topic of this final grade work is the development of an artistic project, applied in Mas el Colomer, in Taradell. It is aimed for kindergarten’s children but is available for primary pupils too. The aim of the research has been to understand which artistic needs have the children and offer them some activities to strengthen the development of the artistic abilities, among others. In first place, I present a theoretical framework with contributions of different authors on art, the role of art in education and the museums as a place for learning. In second place, I define the context where the activities will be develop. In the third place, I described the practical application of the activities and their valuation. There is also the analysis of the data for the elaboration of the project through the interviews and the implementation of the activities. Finally, I expose the results of this studies on the final conclusions.ca_ES
dc.formatapplication/pdf
dc.format.extent77 p.ca_ES
dc.language.isocatca_ES
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonsca_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ca_ES
dc.subject.otherEcologiaca_ES
dc.subject.otherArtca_ES
dc.subject.otherEducació infantilca_ES
dc.titleL’art i l’entorn: proposta artística a través de l’entorn aplicada al Mas el Colomerca_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_ES


Fitxers en aquest element

 

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Comparteix a TwitterComparteix a LinkedinComparteix a FacebookComparteix a TelegramComparteix a WhatsappImprimeix