Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorBujons Moncunill, Coaner
dc.date.accessioned2015-09-24T07:55:39Z
dc.date.available2015-09-24T07:55:39Z
dc.date.created2015-05
dc.date.issued2015-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/4200
dc.descriptionCurs 2014-2015ca_ES
dc.description.abstractEn aquesta recerca es presenta l’anàlisi dels coneixements que tenen els alumnes d’Educació Infantil de l’Escola Guillem de Balsareny sobre la sèrie numèrica oral i escrita i sobre com compten i separen col·leccions d’objectes. D’altra banda, permet observar el seu progrés després d’haver portat a terme una intervenció educativa amb la finalitat de treballar i millorar els continguts esmentats anteriorment mitjançant l’ús de material manipulatiu. Finalment, amb els resultats obtinguts al final podem valorar si treballar amb aquest tipus de material facilita que els nens i nenes millorin en relació als continguts plantejats a l’inici i contrastar-ho amb autors rellevants en aquest àmbit.ca_ES
dc.description.abstractThis work shows the analysis of the knowledge that Infantile Education students from Escola Guillem of Balsareny have about the oral numerical series and about how do they count and separate groups of objects. On the other hand, it allows the observation of their progress after carrying out an educative intervention with the objective of working and improving the contents mentioned before by using manipulative material. Finally, with the results obtained at the end we can evaluate if the fact of working with this material causes an improvement on children according to the contents exposed at the beginning and put it in contrast with relevant authors in this area.ca_ES
dc.formatapplication/pdf
dc.format.extent97 p.ca_ES
dc.language.isocatca_ES
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonsca_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ca_ES
dc.subject.otherEducació infantilca_ES
dc.subject.otherCàlculca_ES
dc.titleLa numeració i el càlcul al Parvularica_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_ES


Files in this item

 
 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint