Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorCasadessus Verdaguer, Berta
dc.date.accessioned2015-09-24T08:17:55Z
dc.date.available2015-09-24T08:17:55Z
dc.date.created2015-05
dc.date.issued2015-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/4201
dc.descriptionCurs 2014-2015ca_ES
dc.description.abstractEn aquest projecte es reflexiona sobre la importància de les idees prèvies dels infants com a punt de partida de l’aprenentatge de les ciències, tot analitzant les categories que atribueixen per classificar els éssers vius i els no éssers vius, com també els models dels fruits i les llavors, i les necessitats de les plantes a l’hora de germinar. La ciència escolar és un recurs per raonar i donar respostes sobre fenòmens que passen a l’entorn dels infants. És positiu que els docents s’interessin per conèixer les teories intuïtives dels seus alumnes sobre un tema abans de planificar-lo. D’aquesta manera es partirà dels seus coneixements amb l’objectiu de fer evolucionar les seves idees, tot aproximant-les als models científics. L’estudi està elaborat amb infants d’entre 5 i 6 anys, en el qual s’ha fet un recull de dades sobre les seves idees en relació el concepte d’éssers viu i no viu, les parts de les llavors i els fruits, i la germinació de les plantes. A través de les dades orals i/o escrites, i les representacions, s’analitzen els seus models i coneixements intuïtius. L’estudi finalitza amb una reflexió sobre la importància de les seves idees com a base de l’aprenentatge en relació a aquestes aspectes tan propers a ells.ca_ES
dc.description.abstractThis project looks at the importance of a child’s previous ideas as the beginning of their scientific learning. Analyzing the categories they have for classify living and non-living things, also the models of fruits and seeds that they have and what conditions they need to germinate. Science in the school is a way of thinking and gives answers about things in progress in a child’s environment. It is important that the teachers have an in depth knowledge of students previous ideas and intuitive theories before planning a series of lessons. Thus pupil’s previous knowledge is built upon and can evolve with the use of scientific methods. The study has been conducted on children between 5 and 6 years old in which we have made a recovery of information about their ideas and relationships of what is living or not living, the fruits and seeds and also the plants germination. From that spoken and written information we get the models and intuitive knowledge. The study ends with a reflection about the importance of their ideas as a basis of learning.ca_ES
dc.formatapplication/pdf
dc.format.extent107 p.ca_ES
dc.language.isocatca_ES
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonsca_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ca_ES
dc.subject.otherEducació infantilca_ES
dc.subject.otherCiències naturals -- Ensenyamentca_ES
dc.subject.otherÉssers viusca_ES
dc.subject.otherPlantesca_ES
dc.titleLes idees dels infants sobre els éssers vius i les plantesca_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_ES


Fitxers en aquest element

 
 

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Comparteix a TwitterComparteix a LinkedinComparteix a FacebookComparteix a TelegramComparteix a WhatsappImprimeix