Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorCases i Tarrés, Clara
dc.date.accessioned2015-09-24T10:01:46Z
dc.date.available2015-09-24T10:01:46Z
dc.date.created2015-05
dc.date.issued2015-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/4202
dc.descriptionCurs 2014-2015ca_ES
dc.description.abstractEl treball de final de grau que he realitzat consta de dues grans parts, la part teòrica i la part pràctica. En la primera part he investigat sobre el procés de lesctoescriptura que fan els infants. És a dir, he investigat sobre quines són les fases o etapes que passen els infants per aprendre a llegir i a escriure, per poder entendre quin aprenentatge han de fer per adquirir la consciència fonològica i com aquesta influeix de forma positiva o negativa davant l’aprenentatge de la lectura i l’escriptura. A la part d’aplicació, a través de l’observació a dues escoles al cicle d’educació infantil he pogut veure com la meva investigació teòrica agafava forma ja que de mica en mica les meves preguntes i objectius del treball obtenien resposta.ca_ES
dc.description.abstractMy final project have two diferent parts, one is the more theorical part and the other is the practice part. The first part I investigated about the process that children have to do when are learning to read and write. I investigated which are the etapes that children have to learn and it’s because in this way I can undersand whats the procés that their brain have to do for learning phonological awareness. And also how this concept influences in a positive or negative way to learn reand and write. The second part, I made it with an observation about two difernets schools. I have seen all the questions and objectives from my final project are answering.ca_ES
dc.formatapplication/pdf
dc.format.extent76 p.ca_ES
dc.language.isocatca_ES
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonsca_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ca_ES
dc.subject.otherEducació infantilca_ES
dc.subject.otherEducació inclusivaca_ES
dc.subject.otherLecturaca_ES
dc.subject.otherEscripturaca_ES
dc.subject.otherLectura, Dificultats en la
dc.titleQuina relació té la consciència fonològica amb la millora de l'aprenentage de la lectura i l'escriptura?ca_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_ES


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint