dc.contributor | Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes | |
dc.contributor.author | Cases i Tarrés, Clara | |
dc.date.accessioned | 2015-09-24T10:01:46Z | |
dc.date.available | 2015-09-24T10:01:46Z | |
dc.date.created | 2015-05 | |
dc.date.issued | 2015-05 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10854/4202 | |
dc.description | Curs 2014-2015 | ca_ES |
dc.description.abstract | El treball de final de grau que he realitzat consta de dues grans parts, la part teòrica i la part pràctica. En la primera part he investigat sobre el procés de lesctoescriptura que fan els infants. És a dir, he investigat sobre quines són les fases o etapes que passen els infants per aprendre a llegir i a escriure, per poder entendre quin aprenentatge han de fer per adquirir la consciència fonològica i com aquesta influeix de forma positiva o negativa davant l’aprenentatge de la lectura i l’escriptura.
A la part d’aplicació, a través de l’observació a dues escoles al cicle d’educació infantil he pogut veure com la meva investigació teòrica agafava forma ja que de mica en mica les meves preguntes i objectius del treball obtenien resposta. | ca_ES |
dc.description.abstract | My final project have two diferent parts, one is the more theorical part and the other is the practice part. The first part I investigated about the process that children have to do when are learning to read and write. I investigated which are the etapes that children have to learn and it’s because in this way I can undersand whats the procés that their brain have to do for learning phonological awareness. And also how this concept influences in a positive or negative way to learn reand and write.
The second part, I made it with an observation about two difernets schools. I have seen all the questions and objectives from my final project are answering. | ca_ES |
dc.format | application/pdf | |
dc.format.extent | 76 p. | ca_ES |
dc.language.iso | cat | ca_ES |
dc.rights | Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons | ca_ES |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ | ca_ES |
dc.subject.other | Educació infantil | ca_ES |
dc.subject.other | Educació inclusiva | ca_ES |
dc.subject.other | Lectura | ca_ES |
dc.subject.other | Escriptura | ca_ES |
dc.subject.other | Lectura, Dificultats en la | |
dc.title | Quina relació té la consciència fonològica amb la millora de l'aprenentage de la lectura i l'escriptura? | ca_ES |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | ca_ES |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | ca_ES |