Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorFamada Nadal, Laia
dc.date.accessioned2015-09-24T10:14:47Z
dc.date.available2015-09-24T10:14:47Z
dc.date.created2015-05
dc.date.issued2015-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/4204
dc.descriptionCurs 2014-2015ca_ES
dc.description.abstractEn aquest projecte es dóna a conèixer els coneixements intuïtius que tenen els alumnes de 4 anys sobre les dissolucions, un tema complex i poc treballat en l’educació Infantil. Aquestes idees són importants per millorar l’aprenentatge dels infants envers les ciències. Per aquest motiu, les teories que s’inclouen intenten representar aquest concepte juntament amb com s’haurien d’ensenyar les ciències a l’escola. Aquest estudi s’ha realitzat en una classe d’infants de 4 anys, on es fa un recull de dades reals a partir d’unes gravacions realitzades en dues activitats d’experimentació. D’aquesta manera s’analitza com parlen els infants sobre les dissolucions i si el que comenten pot variar en funció de l’activitat o la intervenció del mestre. Aquesta recerca finalitza amb unes conclusions on es reflexiona sobre si s’ha de tenir en compte el tipus d’activitat i la intervenció del mestre en les respostes.ca_ES
dc.description.abstractThis project presents the intuitive knowledge that the 4-year-old children have about dissolutions, a complex topic that they only work a bit in the kindergarten. These ideas are important to improve the learning of children toward sciences, for this reason, the theories included try to represent this concept along with how science should be taught in school. This study has been conducted in a class of 4 years-old children, in which a collection of real data has been made from recordings, recordings of two experimental activities. This way, how children talk about dissolutions was analyzed together with their comments and if they may vary depending on the activity or the teacher’s intervention. This research ends with conclusions in which it is thought about whether to take into account the type of activity and the intervention of the teacher in the answers.ca_ES
dc.formatapplication/pdf
dc.format.extent38 p.ca_ES
dc.language.isocatca_ES
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonsca_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ca_ES
dc.subject.otherEducació infantilca_ES
dc.subject.otherCiències naturals -- Ensenyamentca_ES
dc.subject.otherCiències naturals -- Experimentsca_ES
dc.titleCom parlen de les dissolucions els nens i nenes de 4 anysca_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_ES


Fitxers en aquest element

 

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Comparteix a TwitterComparteix a LinkedinComparteix a FacebookComparteix a TelegramComparteix a WhatsappImprimeix