Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorLópez Pañella, Gemma
dc.date.accessioned2015-09-24T10:23:26Z
dc.date.available2015-09-24T10:23:26Z
dc.date.created2015-05
dc.date.issued2015-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/4205
dc.descriptionCurs 2014-2015ca_ES
dc.description.abstractEn aquesta investigació qualitativa s’ha fet un estudi sobre l’evolució comunicativa i de parla de tres infants de famílies nouvingudes dins l’aula de P3 que no havien estat escolaritzats prèviament. Per fer-ho, s’ha realitzat un seguiment durant els mesos de gener, febrer i març. Els instruments utilitzats al llarg del procés de recerca han estat les entrevistes, les graelles d’observació, el diari de camp i l’anàlisi de documents dels centres. Aquests s’han complementat amb una observació directa dins l’escola. La conclusió obtinguda després d’haver realitzat tot el procés d’investigació és que l’assistència continuada a l’escola potencia significativament la comunicació i parla dels infants nouvinguts.ca_ES
dc.description.abstractThis qualitative research has made a study on the evolution of communication and speaking of newcoming families of three children in the classroom of P3 who had not been previously schooled. To do so, they have been tracked during the months of January, February and March. The instruments used during the research process were interviews, observation grids, field diary and document analysis centers. These were complemented by direct observation within a school. The conclusion obtained after making the whole process of investigation is that the continued attendance at school significantly improves communication and talks of the newcoming children.ca_ES
dc.formatapplication/pdf
dc.format.extent113 p.ca_ES
dc.language.isocatca_ES
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonsca_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ca_ES
dc.subject.otherComunicacióca_ES
dc.subject.otherLlengua i ensenyamentca_ES
dc.subject.otherInfants immigrantsca_ES
dc.titleObservació i seguiment de l'evolució comunicativa i de parla dins l'aula de tres infants de família nouvinguda escolaritzats per primera vegadaca_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_ES


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint