Disseny i aplicació d’una Unitat de Programació d’acord amb les bases del disseny universal d’aprenentatge i l’aprenentatge multinivell
Author
Other authors
Publication date
2015-05Abstract
La inclusió de tot l’alumnat és molt present avui en dia en l’escoles. Per això, hem de vetllar per a que els alumnes se sentin integrats, motivats i sobretot valorats per la comunitat d’aprenentatge.
Les escoles inclusives han de respondre a les necessitats individuals que presenten els infants, ja que cadascun és únic i diferent. Per tant, dintre les aules hem d’aconseguir aquesta uniformitat, per això, és important la metodologia educativa que és porti a terme.
Aquest estudi té com a objectiu aprofundir amb els fonaments teòrics del disseny universal d’aprenentatge i l’aprenentatge multinivell, també, donar suport als mestres amb temes d’inclusió i el disseny i l’aplicació d’una unitat de programació multinivell elaborada amb l’ajuda de la mestra de l’aula.
The inclusion of all students is very present in today's schools. Therefore, we must ensure that students feel integrated, motivated and especially valued by the community of learning.
Inclusive schools should respond to the individual needs presented by children, since each is unique and different. Therefore, we need to get inside the classroom this uniformity is therefore important educational methodology is carried out.
This study aims to deepen the theoretical foundations of universal design for learning and learning multilevel, also support teachers with issues of inclusion and the design and implementation of a multilevel programming unit made help the teacher in the classroom.
Document Type
Project / Final year job or degree
Language
Catalan
Keywords
Educació inclusiva
Pages
68 p.
Note
Curs 2014-2015
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/