Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorMoussaoui, Samah
dc.date.accessioned2015-09-24T11:30:02Z
dc.date.available2015-09-24T11:30:02Z
dc.date.created2015-05
dc.date.issued2015-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/4208
dc.descriptionCurs 2014-2015ca_ES
dc.description.abstractEl present treball que té com a títol “Anàlisi de les estratègies per atendre l’alumnat amb diversitat cultural. Estudi d’una realitat cultural enfocada a una educació multicultural” és una investigació que, tal i com es pot entendre en el títol pretén realitzar l’anàlisi de les estratègies i metodologies que s’utilitzen en un dels centres educatius de Catalunya. Durant aquests últims anys hi ha hagut un gran augment en el nombre d’immigrants de manera que les escoles han hagut de fer front el repte de la diversitat cultural. Per conèixer quin és el model que s’utilitza, en aquesta investigació es realitza una descripció de la realitat d’una escola concertada, concretament en dos cursos de l’etapa d’Educació Infantil (P3-P5) i el que es pretén es veure quin és el procés d’acollida en el primer curs i quin és el progrés que han realitzat aquests alumnes en l’últim curs. La recerca s’emmarca dins el paradigma interpretatiu, és a dir, una metodologia de caire qualitatiu orientada a la comprensió de la realitat del centre a partir d’un estudi de cas.ca_ES
dc.description.abstractThe present work is titled "Analysis of the strategies to attend the students with cultural diversity." Study of a cultural reality focused on multicultural education is an investigation, as can be seen in the title that aims to make an analysis of the strategies and methodologies used in the schools in Catalonia. In recent years there has been a large increase in the number of immigrants in a way that schools have faced the challenge of cultural diversity. To know what the model used in this research, is done a description of the reality of a private school, namely two courses of Early Childhood or Primary Education (P3-P5) and the aim is to see what the reception process is in the first year and what progress these students have made in the last year. The research is part of the interpretative paradigm, that is to say, a qualitative methodology aimed at understanding the reality of the center as a case study.ca_ES
dc.formatapplication/pdf
dc.format.extent56 p.
dc.language.isocatca_ES
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonsca_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ca_ES
dc.subject.otherInfants immigrantsca_ES
dc.subject.otherEducació interculturalca_ES
dc.subject.otherMulticulturalismeca_ES
dc.titleAnàlisi de les estratègies per atendre l'alumnat amb diversitat culturalca_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_ES


Ficheros en el ítem

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Compartir en TwitterCompartir en LinkedinCompartir en FacebookCompartir en TelegramCompartir en WhatsappImprimir