Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorSantamaria Alsina, Cristina
dc.date.accessioned2015-09-25T07:32:40Z
dc.date.available2015-09-25T07:32:40Z
dc.date.created2015-05
dc.date.issued2015-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/4214
dc.descriptionCurs 2014-2015ca_ES
dc.description.abstractAquest estudi es basa en els beneficis que la immersió aporta en l’ensenyament de l’Anglès com a llengua estrangera, adreçat a infants de preescolar. Per tal de comprovar el llenguatge addicional que reben els infants, pel fet d’estar àmpliament exposats a la llengua en situacions significatives per a ells, aquest estudi s’ha portat a terme en una escola real on l’Anglès és ensenyat a través de pràctiques d’immersió. L’estudi està compost per dos anàlisis: el primer mostra la transcripció de sis classes d’Anglès, dues a cada grau de P3, P4 i P5, tenint en compte el llenguatge que no guarda relació directa amb el contingut de la lliçó. D’altre banda, el segon és un anàlisis qualitatiu en el qual es presenten les percepcions de l’especialista en llengua anglesa de l’escola, juntament amb les experiències dels alumnes de primer de primària. L’estudi presenta els beneficis de l’ensenyament de l’Anglès mitjançant la immersió dels alumnes en la llengua, incloent-hi pràctiques de CLIL i O’CLILS.ca_ES
dc.description.abstractThis study is based on the benefits immersion provides to the English as a foreign language teaching, addressed to preschool students. In order to verify the extra input children receive by being vastly exposed to the language in meaningful situations, this study has been carried out in a real school where the EFL is taught through immersion. It consists of two analyses: the first one is a transcription of six English sessions, two in each grade, P3, P4 and P5, taking into account the language not directly related to the topic. The other, is a qualitative analysis in which the English teacher’s perceptions and the Year one students’ experiences are presented. This study presents the benefits of learning EFL through immersion which include CLIL and O’CLILS practices.ca_ES
dc.formatapplication/pdf
dc.format.extent57 p.ca_ES
dc.language.isoengca_ES
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonsca_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ca_ES
dc.subject.otherEducació infantilca_ES
dc.subject.otherAnglès -- Ensenyamentca_ES
dc.subject.otherImmersió lingüísticaca_ES
dc.titleDesigning immersion activities in english for very young learners in infant educationca_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_ES


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint