Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorSoler Molist, Laura
dc.date.accessioned2015-09-25T08:01:11Z
dc.date.available2015-09-25T08:01:11Z
dc.date.created2015-05
dc.date.issued2015-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/4216
dc.descriptionCurs 2014-2015ca_ES
dc.description.abstractEn aquest projecte s’analitzen les idees que tenen infants de 5 anys sobre els canvis d’estat de l’aigua. La recerca es centra en quatre preguntes d’investigació. La primera, és si els infants tenen facilitat per parlar dels canvis d’estat. La segona, si tenen la idea de permanència i si creuen que la substància canvia. La tercera, com vinculen la calor i per últim, es centra amb la terminologia que utilitzen. També es reflexiona sobre la capacitat dels infants per aprendre ciències i com és de positiu que els mestres s’interessin per les seves idees inicials, per evolucionar-les a partir de confeccionar un projecte curricular que permeti desenvolupar les habilitats de pensament científic. L’estudi es fomenta amb un recull de dibuixos i explicacions d’infants de 5 anys, a partir d’una seqüència d’activitats que vaig portar a terme a 15 alumnes a l’escola “el Lluçanès”, de Prats de Lluçanès.ca_ES
dc.description.abstractThis project provides an analysis of the ideas and concepts that a group of five-year-olds have about water transformation. The research focuses on four different sub-topics. First of all I analyse if children have the facility to talk about the state changes. The second one, if they have idea of permanence and change of the substance. Then, observing how they relate this action to heat. And last, analysing the terminology they use to talk about this process. This report also reflects the ability of children to learn about science, and the fundamental role that teachers can play in this process by developing a curricular project based on the primary ideas of the infant, and its evolution. This approach results in the early development of scientific thinking skills. The study, conducted during my internship, in “Lluçanès” School in Prats de Lluçanès. It is based on the collection of drawings and descriptions of the five-year-olds about the activities I developed with them.ca_ES
dc.formatapplication/pdf
dc.format.extent94 p.ca_ES
dc.language.isocatca_ES
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonsca_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ca_ES
dc.subject.otherEducació infantilca_ES
dc.subject.otherCiències naturals -- Ensenyamentca_ES
dc.subject.otherAigua en l'ensenyamentca_ES
dc.titleCom conceben infants de 5 anys els canvis d'estat de l'aiguaca_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_ES


Fitxers en aquest element

 

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Comparteix a TwitterComparteix a LinkedinComparteix a FacebookComparteix a TelegramComparteix a WhatsappImprimeix