Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorAregall Salgot, Júlia
dc.date.accessioned2015-09-28T10:32:19Z
dc.date.available2015-09-28T10:32:19Z
dc.date.created2015-05
dc.date.issued2015-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/4220
dc.descriptionCurs 2014-2015ca_ES
dc.description.abstractRecently, an increasing number of teachers have chosen to introduce CLIL initiatives in the Catalan schools. Despite the great impact that this new approach to English has had in our context, the amount of materials designed in order to put into practice this well-­‐founded theory is still scarce, as well as the number of studies carried out over these materials. This project aims to analyze the differences and similarities between EFL and CLIL textbooks. The analysis will take into account the importance given to the four skills: listening, speaking, reading and writing, as well as the presence of vocabulary and grammar in both the EFL and the CLIL textbooks. Using an analysis chart the materials used in EFL and CLIL will be compared and analyzed and from the results obtained some conclusions will be drawn.ca_ES
dc.description.abstractRecentment, un gran nombre de docents ha optat per introduir pràctiques AICLE a les escoles Catalanes. Tot i el gran impacte que aquesta nova metodologia ha tingut en el nostre context, encara són escassos els materials que s’han creat per portar a la pràctica una teoria molt ben fonamentada, així com el nombre d’estudis que s’han fet sobre aquests materials. L’objectiu d’aquest projecte és analitzar quines diferències i semblances hi ha entre els llibres de text que s’utilitzen a Anglès com a Llengua Estrangera i els llibres de text basats en AICLE. A l’anàlisi es tindrà en compte la importància que es dóna a les 4 habilitats: la comprensió oral, l’expressió oral, la lectura i l’escriptura, així com la presència que té el vocabulari i la gramàtica en ambdós llibres de text. A partir d’una taula d’anàlisi es compararan i s’analitzaran els materials utilitzats a Anglès com a Llengua Estrangera i a AICLE i dels resultats obtinguts se n’extrauran una sèrie de conclusions.ca_ES
dc.formatapplication/pdf
dc.format.extent53 p.ca_ES
dc.language.isoengca_ES
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonsca_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ca_ES
dc.subject.otherAnglès -- Ensenyamentca_ES
dc.subject.otherAnglès -- Llibres de textca_ES
dc.titleEFL and CLIL: a textbook analysisca_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_ES


Fitxers en aquest element

 

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Comparteix a TwitterComparteix a LinkedinComparteix a FacebookComparteix a TelegramComparteix a WhatsappImprimeix