Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorChica Rios, Olga
dc.date.accessioned2015-09-28T11:12:08Z
dc.date.available2015-09-28T11:12:08Z
dc.date.created2015-05
dc.date.issued2015-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/4226
dc.descriptionCurs 2014-2015ca_ES
dc.description.abstractLa meva investigació es basa en analitzar si els alumnes milloren en els aprenentatges a través d’un procés de coavaluació ien observar si aquestes interaccions que es creen entre els alumnes faciliten l’adquisició de l’aprenentatge. La intervenció s’avalua a partir de l’observació realitzada en dos moments de la pràctica dels alumnes: una observació de les aportacions que fan els infants en aquest procés de coavaluació i una altra de les millores d’aprenentatge al llarg de les dues sessions realitzades.El motiu del meu estudi és que s’han d’incloure a l’àrea d’Educació Física pràctiques educatives que permetin la participació dels alumnes en processos d’avaluació, ja que permet que l’alumne sigui el protagonista del seu propi procés d’aprenentatge.ca_ES
dc.description.abstractThe objective of my investigation is to analyze whether students improve their learning when using aco-assessment process, and whether the interactions, which are generated among students, make the acquisition of such learning easier. The intervention is evaluated through the observation that has been conducted in two different moments of the students’ practices: the first observation is based on the contributions that the children make in this co-assessment process, while the second one focuses on the learning improvements along the two sessions that I have carried out. The main reason why I have carried out this study is the strong need of including some educative practices in the area of Physical Education that allow the students participation in the assessment process.ca_ES
dc.formatapplication/pdf
dc.format.extent73 p.ca_ES
dc.language.isocatca_ES
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonsca_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ca_ES
dc.subject.otherEducació primàriaca_ES
dc.subject.otherEducació físicaca_ES
dc.subject.otherAvaluacióca_ES
dc.subject.otherAprenentatgeca_ES
dc.titleParticipació de l’alumnat en els processos d’avaluació a l’aula d’Educació Físicaca_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_ES


Ficheros en el ítem

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Compartir en TwitterCompartir en LinkedinCompartir en FacebookCompartir en TelegramCompartir en WhatsappImprimir