Com ensenyar l’evolució humana a la prehistòria a partir de recursos didàctics: Experiències a les escoles
Other authors
Publication date
2015-05Abstract
Aquest treball consisteix en una investigació per poder saber com afecten les
noves metodologies més innovadores en la didàctica de les Ciències Socials,
concretament a la temàtica de la Prehistòria. S’han analitzat totes les respostes
de les d’enquestes facilitades a diferents docents, les quals ens han mostrat
quines metodologies fan servir, i per altra banda hem analitzat el grau de
motivació i aprenentatge dels infants, de dues escoles catalanes. Posteriorment
hem contrastar els resultats amb estudis realitzats per diversos autors com
Joan Pagès, Xavier Hernández i Joan Santacana. A partir de les observacions i
resultats obtinguts, s’ha elaborat un pàgina web anomenada El rebost de l’aula
dedicat a oferir un recull de materials i recursos didàctics innovadors per als
docents per treballar aquesta i altres temàtiques segons la matèria
corresponent.
This project/research/paper aimed to research the effect of the new innovative
teaching methodologies used in learning of Social Sciences, focusing
specifically on the Prehistory topic. Teachers of two Catalan schools provided
the methodologies used in class, and they answered a questionnaire. The
answers of the teachers and the degree of motivation and learning of the
children were analysed and compared with the researchers conducted by
Pages, Hernandez and Santacana. The data obtained from the research was
used to create a website called El rebost de l’aula, which offers a collection of
didactic resources to work on this topic and other as the correspond subject.
Document Type
Project / Final year job or degree
Language
Catalan
Keywords
Educació primària
Ciències socials -- Ensenyament
Prehistòria
Didàctica
Pages
83 p.
Note
Curs 2014-2015
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/